Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Man får väl gratulera Indianerna till segern, hade dock inte tid att se matchen. Inte mig emot att dom spelar bra, bortsett från när dom möter Redhawks förstås.
Ikväll är det rena lotteriet att tippa på hocheynmen hoppas VF trycker till Lakers ordentligt men med mitt missflyt går det väl för Frölunda, som mina drömmar om att få flyga drönare i Thailand
Ikväll är det rena lotteriet att tippa på hocheynmen hoppas VF trycker till Lakers ordentligt men med mitt missflyt går det väl för Frölunda, som mina drömmar om att få flyga drönare i Thailand
Om Frölunda vinner så blir jag lycklig för en kväll, (ikväll). Jo jag tackar,, HV mot Frölunda i en final, den köper jag alla dar i veckan.
Och visst kan det bli så. Det är aldrig fel att drömma.
Många jämna matcher ikväll, som dessutom betyder mer och mer inför slutspurten.
Undrar hur formen är efter nästan 2 v uppehåll. Hoppas vi alla TS vinner ikväll, skulle sitta fint i tabellen som är jämnare än någonsin.
Det är ju f.n. Ska köpelaget lyckas, får jag gräva ner mig imon…...
Den matchen är viktigare för mig att Frölunda vinner, än HV,s match,,,,,,,, nästan. Och nu gjorde SAIK 0-1 satan det ser inte bra ut just nu.… 555555 MEN MKT KVAR
Det är ju f.n. Ska köpelaget lyckas, får jag gräva ner mig imon…...
Den matchen är viktigare för mig att Frölunda vinner, än HV,s match,,,,,,,, nästan. Och nu gjorde SAIK 0-1 satan det ser inte bra ut just nu.… 555555 MEN MKT KVAR
"För mental anteckning: Peka aldrig finger åt en man med tubsockor i rosa crocs och HV71 keps som fräckt stjäl parkering med sin gula Nissan Micra utanför donken. Han har absolut -ingenting- kvar att förlora. "
Den här säsongens upplaga av SHL ska nog avgöras på målsnöret. Som vanligt slår alla lag varandra, som @Micke.T skrev... omöjligt att tippa. Men strax dags att bege sig till jobbet, ska bli kul höra lökfantasterna hur fantastisk Versteeg var
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.