SHL 2018/2019

Och HV skulle behöva en riktig måltjuv, skjuter man 40 skott och bara gör 3 mål så felar det något:mad:, och det spelar ingen roll vilken målvakt som står på huvudet, det är för dåligt helt enkelt.:mad:
Men nu är det iaf kört för våra lag Berra att bli top 4 (tror jag);)
Hoppet är det sista som överger en. Seger mot Linköping borta imorgon så vet man aldrig. :rolleyes:

Ny omgång idag, Linköping - Redhawks på TV 4, spännande värre. Tyvärr blir jag avbruten av jobb, strejkvarning? :D

:rolleyes: Bortavinst säger Micke 555 ja men då vänder jag på det och sätter alla 1 or istället, så får vi se vem som tippar sämst av oss:-X:blank:

:rolleyes: Bortavinst säger Micke 555 ja men då vänder jag på det och sätter alla 1 or istället, så får vi se vem som tippar sämst av oss:-X:blank:
Nu hade jag dom 3 tidiga matcherna i åtanke, då jag missade att det va 3 matcher till senare ;) men står fast vid mina 2or:pså svårt som HV har att få in pucken, måste jag göra dig grinig idag @Krille :D:D
Men vi vet båda att det är lek, och går snart över:laugh::laugh::laugh:

55555 Du sa alla Shl matcher idag. Så det kör vi på:). Ser matchen på 4 an och just nu en solklar 1 a. Men vill nog påstå att årets upplaga är mycket sämre än tidigare Shl år.

Skellefteå - Brynäs 1-2. Återkommer med resultatet. Svårt att sia hur matchen blir.

Nu gäller det att Frölunda gör sin plikt mot ängelholmsbönderna. Tyvärr ser det illa ut för HV, dom verkar ha en rejäl svacka nu.

Det blev en ynka poäng för Brynäs på overtime mot Skellefteå :(:mad:. Grattis till alla vinnande lag.

Shl,s formsvagaste lag är utan tvekan HV:'(, tillsammans med LHC. Snackade med en kompis som har lite insiderinfo därifrån och denne "gubbe" sa att det knutit sig fullständigt, psykologen kan inte fixa detta utan sådant måste få läka ut, hur lång tid det tar vet ingen, men jag har ju mina farhågor.:thumbsdown:
@Micke.T du tippade bättre än mig igår, så grattis till dig:thumbsup: och alla vinnande lag som @eirkar brukar säga.:)

Shl,s formsvagaste lag är utan tvekan HV:'(, tillsammans med LHC. Snackade med en kompis som har lite insiderinfo därifrån och denne "gubbe" sa att det knutit sig fullständigt, psykologen kan inte fixa detta utan sådant måste få läka ut, hur lång tid det tar vet ingen, men jag har ju mina farhågor.:thumbsdown:
@Micke.T du tippade bättre än mig igår, så grattis till dig:thumbsup: och alla vinnande lag som @eirkar brukar säga.:)
Ja det ser onekligen inte bra ut för HV men skönt att Frölunda visade Rögle var skåpet skall stå. På tisdag har vi Mora hemma, vågar man hoppas på tredje raka?

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar