SHL 2018/2019

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Stort grattis till @Krille nu har HV, åtminstone tillfälligt, vaknat upp ur törnrosasömnen. Nya tag imorgon som sagt, Redhawks möter Timrå borta. Jag hoppas verkligen att man har hämtat sig från käftsmällen i Gävle igår och inte drabbas av underskattningens fula tryne.

Har en känsla av att @Micke.T har ont på näsan efter vad som hände igår;):D, krossen i Kinnarps Arena kommer sent att glömmas.:D Så det är ju bara kyla ner några bira och invänta nästa drabbning i em.
Hoppas HV kan spela lika effektivt och bra som igår. Frölunda kommer förmodligen bli 3,a eller 4,a i serien, spännande värre om den sjätte platsen för att slippa playin.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Det har varit en skitdag idag med ett jäkla rullande och att nu kolla resultaten gör inte humöret bättre. Man undrar vad f*n Redhawks sysslade med uppe i Timrå. Lyckas man inte slå jumbon, om än på bortais, har man inte i ett slutspel att göra. :( :mad: :( :mad:

Brynäs öde avgörs på Tisdag då man möter Linköping, vinst där ett måste, då de har Frölunda borta i sista matchen, samtidigt är Örebro ett stort hot. Malmö vs Rögle betyder mer än poäng om man får se vad @Berralund skriver;):).
HV avslutar med E4 mötet borta, men först ska Timrå besegras.
Som sagt, det drar ihop sig nu.:)

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Väldigt vad tyst det vart här då. Malmö vann med 3-0, jag kommer att sova gott inatt och det förmodar jag att @Frasse och @Krille också gör. Brynäs gick ju inte helt poänglösafrån kvällens drabbning, det är väl enbart @Micke.T som får svårt med nattsömnen, får väl droga sig med Zero.

Sista omgången på torsdag blir helt avgörande om slutspelsplatser och kvalet dit. Redhawks har Örebro hemma, en tuff uppgift.

Väldigt vad tyst det vart här då. Malmö vann med 3-0, jag kommer att sova gott inatt och det förmodar jag att @Frasse och @Krille också gör. Brynäs gick ju inte helt poänglösafrån kvällens drabbning, det är väl enbart @Micke.T som får svårt med nattsömnen, får väl droga sig med Zero.

Sista omgången på torsdag blir helt avgörande om slutspelsplatser och kvalet dit. Redhawks har Örebro hemma, en tuff uppgift.
Ja i går somnade man ovaggad, men det satt hårt inne innan det var klart

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Ikväll är det dags för den avslutande omgången i SHL:s grundserie, nu skall allt avgöras. Redhawks möter Örebro hemma i Arenan och en seger är ett måste om man skall kunna hamna bland topp 6. Brynäs lär få svårt mot Frölunda i Scandinavium liksom Djurgården i kaffesumpens paradis. HV mot Linköping kan nog sluta precis hur som helst. Spännande värre!

Liknande trådar

Topp