SHL 2018/2019

Exakt.:thumbsup: Så hjärtligt välkommen hit.:wai: Som du (mats) håller på Brynäs finns det fler av;). Men en sak har vi gemensamt,, vi gillar bra hockey:). Men om jag fick bestämma (för en gång skull ) så kommer inte Växjö vinna i år.:D
Jag menar ju nästa år:afro:.. Jo jag tackar, ölen var tydligen stark...;) så skål igen, så här efter rättningen.:)

Exakt.:thumbsup: Så hjärtligt välkommen hit.:wai: Som du (mats) håller på Brynäs finns det fler av;). Men en sak har vi gemensamt,, vi gillar bra hockey:). Men om jag fick bestämma (för en gång skull ) så kommer inte Växjö vinna i år.:D
Ja i denna tråd gäller förbrödring även om vi håller på olika lag
Matchen idag var riktigt tuff och jag är faktiskt väldigt nöjd med att vi bärgade 2 poäng. Vi kan tacka våran målvakt Alsenfelt för bonuspoängen, han får säkert vilken motståndare som helst att darra i knävecken.

"Bara" sport:xmas_smiley: vi som huserar här är snälla överlag i alla trådar;)även om det kan hetta till här, har vi högt i tak med god ton:)
Gott så.
Idrott är ju så konstruerat att man kan vara lite sur o grinig på varann på kvällen,vakna dagen efter och tänka att faan va skönt det är att vara bajrare.
Tyvärr kan jag inte säga detsamma om mitt "kära" Brynäs,skittråkig publik. Kanske beror på alla köpta lag som Hv71 (hatar Johan Lindbom) ,Linköping, Örebro (miljonkedjan, komms ju ihåg va?:). Team boro och förstås Percys drängar.

Gott så.
Idrott är ju så konstruerat att man kan vara lite sur o grinig på varann på kvällen,vakna dagen efter och tänka att faan va skönt det är att vara bajrare.
Tyvärr kan jag inte säga detsamma om mitt "kära" Brynäs,skittråkig publik. Kanske beror på alla köpta lag som Hv71 (hatar Johan Lindbom) ,Linköping, Örebro (miljonkedjan, komms ju ihåg va?:). Team boro och förstås Percys drängar.
Percys drängar tillhördet förgångna. Nu är det ett lag med mestadels egna produkter som gäller och jag har en bra känsla. Efter dagens batalj så kan vad som helst hända, det råder en härlig lagkänsla.

Percys drängar tillhördet förgångna. Nu är det ett lag med mestadels egna produkter som gäller och jag har en bra känsla. Efter dagens batalj så kan vad som helst hända, det råder en härlig lagkänsla.
Nja det är väl ändå så att köpehysterin bak i tiden har skapat möjligheter att skaffa sig "EGNA" produkter från hela skåneland med omnejd Brynäs däremot är såklart fullständigt fri från sådana avarter.

Gott så.
Men värst är väl lökarna när det gäller köpelag;)har @Krille sagt:Dlökarna = Växjö Lakers om du inte visste:cool:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar