SHL 2018/2019

 
Ser fram emot matchen på tisdag! Tror att det kommer bli en spännande match.
Ja verkligen:), där båda lagen får bekänna färg. Sen måste jag fråga @mats varför hatar du Lindbom? Som Micke skriver är det största köpelaget Växjö:blank:,. Timrå är en liten klubb, men vilka talanger de tar fram år efter år:thumbsup:.. Vi har mycket dom att tacka för att lilla Sverige är bäst i världen, både på junior samt seniornivå:)
 
Det är verkligen synd att missa den matchen men det är inte svårt att prioritera. Men jag är inte orolig, slår vi Djurgården så bör Frölunda inte ha mycket att hämta. Det är gott att njuta av segerns sötma. :)
 
Snacka om att ta ut segern i förskott:p
Brukar bita en där bak;)
Nja jag var kanske otydlig, jag menade gårdagens seger. Tar aldrig ut något i förskott men har stora förhoppningar efter spelet jag har sett under 2 matcher. Gissningsvis blir Redhawks ett av seriens mest svårslagna lag, alla spelar för laget. Inga utpräglade individualister alltså.
 
Ja i denna tråd gäller förbrödring även om vi håller på olika lag
Matchen idag var riktigt tuff och jag är faktiskt väldigt nöjd med att vi bärgade 2 poäng. Vi kan tacka våran målvakt Alsenfelt för bonuspoängen, han får säkert vilken motståndare som helst att darra i knävecken.
Ja man borde ju vetat att det skulle bli 3-3 för femte gången i rad är det väl? Alsenfeldt förstörde förhoppningarna om vinst, han var ruggigt bra, och vi var inte helt skärpta i egen zon.
 
Kul match ikväll, tänker på Malmö-Frölunda:) tror nog en del av er är rätt taggade, kanske tom. nervösa:blank::cool:, en riktig prestigematch här på TS:thumbsup:. Spännande, kan själv inte se den tyvärr. Men hoppas SAIK slår Klökarna:D
 
Kul match ikväll, tänker på Malmö-Frölunda:) tror nog en del av er är rätt taggade, kanske tom. nervösa:blank::cool:, en riktig prestigematch här på TS:thumbsup:. Spännande, kan själv inte se den tyvärr. Men hoppas SAIK slår Klökarna:D
Kan inte heller se den men jag hoppas att det blir spel mot ett mål - Frölundas med en komfortabel seger för Redhawks som följd. :):cool:
 
Och efter första perioden leder Redhawks med 1-0, inte helt oväntat.
Inte helt oväntat vände Frölunda och vann med 2-1, tänk att med lite ödmjukhet så blir det oftast bättre:xmas_smiley: en skön skalp att ta.
Nu ser jag fram mot den 20/10 då Frölunda möter HV, den skalpen skall ses live då @Samet bjöd med oss fattiglappar på sponsorbiljetter:p känner en viss oro för stort hål i plånboken då gourmanden ville ut och äta efter matchen;):D:Dfår se om vi inte kan lura honom till lasse på heden med medhavd starkdryck:p:D
 
Inte helt oväntat vände Frölunda och vann med 2-1, tänk att med lite ödmjukhet så blir det oftast bättre:xmas_smiley: en skön skalp att ta.
Nu ser jag fram mot den 20/10 då Frölunda möter HV, den skalpen skall ses live då @Samet bjöd med oss fattiglappar på sponsorbiljetter:p känner en viss oro för stort hål i plånboken då gourmanden ville ut och äta efter matchen;):D:Dfår se om vi inte kan lura honom till lasse på heden med medhavd starkdryck:p:D

Jag hade tänkt mig ett 6-pack Pripps Blå och en hemgjord tunnbrödsrulle på trappan vid Poseidon. Känner du dig fortfarande hungrig efter det kan vi nog göra lite dumpster-diving bakom McDonalds ;);)
 
Jag hade tänkt mig ett 6-pack Pripps Blå och en hemgjord tunnbrödsrulle på trappan vid Poseidon. Känner du dig fortfarande hungrig efter det kan vi nog göra lite dumpster-diving bakom McDonalds ;);)
Torskrygg på kometen är en höjdare, undra om den är lika god nu när Mannerström sålt;)
 
Inte helt oväntat vände Frölunda och vann med 2-1, tänk att med lite ödmjukhet så blir det oftast bättre:xmas_smiley: en skön skalp att ta.
Nu ser jag fram mot den 20/10 då Frölunda möter HV, den skalpen skall ses live då @Samet bjöd med oss fattiglappar på sponsorbiljetter:p känner en viss oro för stort hål i plånboken då gourmanden ville ut och äta efter matchen;):D:Dfår se om vi inte kan lura honom till lasse på heden med medhavd starkdryck:p:D
För min del gäller att böja på huvudet i ödmjukhet och gratulera Indianerna till segern. Såg inte slutresultatet förrän för någon minut sedan, tydligen drog Rödhökarna på sig alldeles för många utvisningar och man vinner inga matcher från det båset. Grattis VF! :wai:
 
Brynäs förlorade mot Linköping. Det verkar att laget som helhet inte fungerar. Tröttnade att titta på matchen:( :confused:. KHK är också svajig i sin spel :confused:. Grattis till vinnande lag :).
 
Ja i denna tråd gäller förbrödring även om vi håller på olika lag
Matchen idag var riktigt tuff och jag är faktiskt väldigt nöjd med att vi bärgade 2 poäng. Vi kan tacka våran målvakt Alsenfelt för bonuspoängen, han får säkert vilken motståndare som helst att darra i knävecken.
Brukar inte läsa såna här töntiga trådar men nä du skriver förbrödring då blir det för mycket. Hur gammal är ni 12 eller nåt sånt
Nu blir jag väl utvisad för jag tycker inte som du om det fjantiga hålla på det laget eller det andra. Sen vinner Skellefteå serien
Sörlänningarna har inte en chans som vanligt
 
Brukar inte läsa såna här töntiga trådar men nä du skriver förbrödring då blir det för mycket. Hur gammal är ni 12 eller nåt sånt
Nu blir jag väl utvisad för jag tycker inte som du om det fjantiga hålla på det laget eller det andra. Sen vinner Skellefteå serien
Sörlänningarna har inte en chans som vanligt
Du kanske borde läsa fler av dessa trådar, så kanske du förstår sörlänningar bättre;):)
Men här är vi snälla, så vi har förståelse för dom som inte gillar hochey, den stora frågan är varför du beblandar dig med 12 åringar?:p
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
A
Svar
142
Visningar
9 K
Bossej
B
B
Svar
0
Visningar
855
Boonruam Karlsson
B
 
Tillbaka
Topp