Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag läste att @Micke.T inte har haft en särskilt rolig natt. Då måste det kännas extra härligt att Frölunda skall åka ner till Malmö idag och få stryk i Arenan. Det kan bli en tät och bra match . Någon som vet vilken match som visas på TV4:s Hockeylördag idag? Man kan ju hoppas på Redhawks - Frölunda men bölir väl som vanligt Djurgården istället.
Jag läste att @Micke.T inte har haft en särskilt rolig natt. Då måste det kännas extra härligt att Frölunda skall åka ner till Malmö idag och få stryk i Arenan. Det kan bli en tät och bra match . Någon som vet vilken match som visas på TV4:s Hockeylördag idag? Man kan ju hoppas på Redhawks - Frölunda men bölir väl som vanligt Djurgården istället.
Helt rätt i att 4.an visar Djurgården-Lökers
Frölunda blandar å ger, helt omöjligt att sia om hur dagens match slutarmen jag som du håller tummarna, givetvis inte på samma lag dåmen det visste du redan
Helt rätt i att 4.an visar Djurgården-Lökers
Frölunda blandar å ger, helt omöjligt att sia om hur dagens match slutarmen jag som du håller tummarna, givetvis inte på samma lag dåmen det visste du redan
Instämmer med dig, kommer kanske ändå se matchen eftersom jag så gärna ser Lökarna förlora den. Men igen,,, varför i helv,,,e kan dom inte visa toppmatchen Malmö-Frölunda.
Ska också bli intressant att följa HV borta mot Timrå, dessa bottenlag som verkligen har något att bevisa.
Kan väl också tillägga att Sportkanalen snart sänder Öster vs Helsingborg, vem som nu bryr sig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.