SHL 2018/2019

Det är inte alls omöjligt att jag kommer att besöka Scandinavium på torsdag kväll när Indianer och Rödhökar drabbar samman en tredje gång denna säsong. Kan bli tillsammans med min chef och några andra. Blir det så kan man kanske träffa någon av herrarna i någon periodpaus?? Men inget är spikat än, vi måste ligga till kaj mm mm. :)

Och först skall Malmö givetvis spöa upp Skellefteå ikväll. :rolleyes:

Hoppas även att FBK slår Lökers borta:). Som ni vet har ju Elias Petersson gjort stor succe i Vancouver:thumbsup:, denne "yngling" spelade ju förra säsongen i just Växjö. Nu har en del "klökersexperter":thumbsdown: helt plötsligt blivit Canucks supportrar:laugh::laugh:, för att det är ju lakers som gjort honom till den stjärnan han redan blivito_O. Tillåt mig småle, han kommer från Timrå, och spelade knappt ett år för löklaget.
Jag är jätteglad för Elias framgång:). Men överlycklig att han inte spelar för VLH:D:D:D

Jag återkommer när jag ser resultatet ;).
@eirkar du kan sitta lugn ikväll;)har spelat på Brynäs ikväll:) HV är bra, men är Brynäs tur nu efter en trög start i serien:)
Har hämtat en Iptv box som skall med till Thailand:cool:utav någon anledning finns alla kanaler på denna box:afro:måste ha nått att göra i Th när dom andra sover;)
Skall även kopplas in i afton för att följa segerns sötma live:p

@eirkar du kan sitta lugn ikväll;)har spelat på Brynäs ikväll:) HV är bra, men är Brynäs tur nu efter en trög start i serien:)
Har hämtat en Iptv box som skall med till Thailand:cool:utav någon anledning finns alla kanaler på denna box:afro:måste ha nått att göra i Th när dom andra sover;)
Skall även kopplas in i afton för att följa segerns sötma live:p
Så som du tippar betyder ju att HV vinner:confused:,,, som traditionen bjuder när det gäller Mickes tips;):confused::laugh::laugh::laugh:.
Men kul att du kan följa denna fantastiskt trevliga tråden (enda) här på TS, när du befinner dig i ett land fullt av is i glasen:laugh::laugh::cool:. Som du vet så kommer vi inte ha det problemet framöver.. Trevlig resa @Micke.T :), och må bästa lag vinna:wai:

Så som du tippar betyder ju att HV vinner:confused:,,, som traditionen bjuder när det gäller Mickes tips;):confused::laugh::laugh::laugh:.
Men kul att du kan följa denna fantastiskt trevliga tråden (enda) här på TS, när du befinner dig i ett land fullt av is i glasen:laugh::laugh::cool:. Som du vet så kommer vi inte ha det problemet framöver.. Trevlig resa @Micke.T :), och må bästa lag vinna:wai:
1-1 efter första @Krille ;)Men får tillstå att HV tagit över efter 1-0 ledningen för Brynäs:cool:men 2 perioder kvar, allt kan hända:)

Tabellen är ju en riktigt vacker syn nu efter Redhawks seger mot Skellefteå. ETTA!!! :upanddown:

Hoppas nu att jag kan komma till Scandinavium på torsdag och se när man befäster serieledningen.

Men vad håller Brynäs på med? Jag är uppriktigt förvånad. :rolleyes:

Tabellen är ju en riktigt vacker syn nu efter Redhawks seger mot Skellefteå. ETTA!!! :upanddown:

Hoppas nu att jag kan komma till Scandinavium på torsdag och se när man befäster serieledningen.

Men vad håller Brynäs på med? Jag är uppriktigt förvånad. :rolleyes:
Lugn å fin nu kapten:)att få hybris hjälper inte:pordningen blir ordningställd i Scandinavium:);)

Gillar inte att trycka gilla på detta inlägg, men @Krille är en go gubbe å en jävel på kräftor....så grattis;)
Tack @Micke.T en fin komplimang från en go gubbe:thumbsup:. Just ordet gubbe kan väl diskuteras;), men mycket bättre än när "riktiga" gubbar kallar varandra för killar,:laugh::xmas_smiley::laugh:
Du är väl på väg mot Cph nu. Ha det så gott i Thailand, kan väl erkänna att jag är något avundsjuk:). Lev väl:wai:

Tack @Micke.T en fin komplimang från en go gubbe:thumbsup:. Just ordet gubbe kan väl diskuteras;), men mycket bättre än när "riktiga" gubbar kallar varandra för killar,:laugh::xmas_smiley::laugh:
Du är väl på väg mot Cph nu. Ha det så gott i Thailand, kan väl erkänna att jag är något avundsjuk:). Lev väl:wai:
Hade jag varit som Micke hade jag stannat i Sverige och gått på hockey istället. ;) Men nu kan han ju trösta sig med Lao Khao imorgon när Indianerna får stryk av Rödhökarna. :D :D :D

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar