SHL 2018/2019

Stort grattis till Göteborg som vann TV-pucken i stor stil,:thumbsup: det ser onekligen bra ut för framtiden på hockeyrinkarna för Sveriges del.:) Nu är det uppehåll 10 dagar i SHL till förmån av Karjala cup.
Och till min, samt (tror jag) @eirkar s förvåning,o_O så sparkar Brynäs sina båda tränare, mycket märkligt det som händer i den klubben just nu.:blank:

Det är lättare att sparka två tränare än hela ishockeylaget o_O, har någon klok sagt. Man får se om Brynäs presterar bättre med ny tränare :rolleyes::rolleyes:.

Få se vem som vinner i kväll Malmö eller Brynäs? Brynäs börjar bra med ett mål mot Malmö :). Spännande eller hur @Berralund?;);)

Det blir förmodligen en bitter eftersmak för er istället. :)
Med rätt ingredienser kan även den bittra smaken förvandlas till något gott. Eller hur Berra?;):)
E 4 möte i afton mellan HV-Linköping, och den matchen har jag en bra känsla inför. Malmö får det tufft i norr, Brynäs ännu tuffare hemma mot FBK, och hoppas som vanligt att lökarna får stryk mot Lule. Den jämnaste matchen blir nog DIF-FRÖ, och jag undrar om @Micke.T kommer se den, mellan alla fester han är på;):laugh::laugh::laugh:

Med rätt ingredienser kan även den bittra smaken förvandlas till något gott. Eller hur Berra?;):)
E 4 möte i afton mellan HV-Linköping, och den matchen har jag en bra känsla inför. Malmö får det tufft i norr, Brynäs ännu tuffare hemma mot FBK, och hoppas som vanligt att lökarna får stryk mot Lule. Den jämnaste matchen blir nog DIF-FRÖ, och jag undrar om @Micke.T kommer se den, mellan alla fester han är på;):laugh::laugh::laugh:
Med facit i hand (har inte sett VFs slutresultat) så är det direkt pinsamt för Malmö, torska med 0-9. Säger som Peter Andersson, det är bara att bita ihop. Och inte gick det bra för HV heller. :oops: Bättring tack!

Nog för att jag har kanalerna för att titta på hocheyn:afro:så blir det inget tittande, festerna går före:p:)
Men just igår hade det varit roligt, då Frölunda vände ett 2-0 underläge till vinst efter förlängning:Dkvällens bottennapp måste varit Malmös genomklappning:rolleyes:spelarna visar sig nog inte på Malmös gator på ett tag;)själv kommer jag gå ut på obligatoriska morgonpromenaden och reta gallfebern på grannhundarna;):pklockan är ju 05.45:police:

Nog för att jag har kanalerna för att titta på hocheyn:afro:så blir det inget tittande, festerna går före:p:)
Men just igår hade det varit roligt, då Frölunda vände ett 2-0 underläge till vinst efter förlängning:Dkvällens bottennapp måste varit Malmös genomklappning:rolleyes:spelarna visar sig nog inte på Malmös gator på ett tag;)själv kommer jag gå ut på obligatoriska morgonpromenaden och reta gallfebern på grannhundarna;):pklockan är ju 05.45:police:
Ja en genomklappning var det, går inte att förneka. Tyvärr brukar det hända dom flesta lag någon gång. Bra gjort av Frölunda, jag förstår att Zeron flödar ymnigt. Men vi slickar såren och spöar upp Timrå på söndag i Arenan.

Kul för @eirkar som kan se matchen på den "vanliga" kanalen.:) @Berralund kan luta sig tillbaka i soffan eller göra något helt annat:laugh:. Även @Micke.T kan fortsätta med det han trivs bäst med i LOS. Själv tror jag att HV förlorar, måste skriva så för jag tippar helt åt pipan just nu.;)
Har inte bestämt vad jag skall titta på, blir en lugn kväll i afton.;)
20181117_202003.jpg
frugan sitter med tillresta släktingar och äter sukiyaki på altanen:)
Själv sitter jag med full ac, har varit 36° idag, så behöver svalka ner mig lite med Zero:p
@Krille ! HV får det tufft, men vinner i förlängningen;):)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar