SHL 2018/2019

Vacker avslutning av Redhawks i första perioden, två mål av dom på 24 sekunder. Två bortdömda mål för Linköping, helt korrekt.

Idag smäller det i Malmö Arena, Redhawks möter bönderna från Ängelholm (Rögle). Hatmatch med glimten i ögat. En svår nöt att knäcka, Rögle har spelat bra på sistone. Synd att man inte kan se matchen på plats, igår var tydligen drygt 11 000 biljetter sålda.

Hoppas att Frölunda gör en bra match ikväll! Alltid roligt när Frölunda möter Örebro eftersom en gammal kompis brorsa spelar i Örebro och hon är hockeytokig :)

Och mitt kära HV möter Mora som slog Frölunda sist, jo det lär bli några jämna matcher i kväll.
Kanske Brynäs kan rubba Linköping som tappat lite sista tiden, men den tuffaste drabbningen lär nog bli i Karlstad som möter serieledarna, mao. en tidig final..:):xmas_smiley:

Det är skrivet i stjärnorna vad Brynäs kan prestera i kväll :rolleyes:. Jag väntar med svaret tills matchen är slut ;).

Jag kunde se HV:s match mot Mora, dom spelade riktigt bra. Ja Frölunda måste ha kollapsat ordentligt i Örebro, det blir tufft för Redhawks där på lördag. Men förhoppningsvis är man stärkta av straffsegern över bönderna från Ängelholm. Sorry för Brynäs @eirkar .

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar