SHL 2018/2019

För att inte tala om lördagen när HV skall möta Klökers. Det blir högintressant liksom Redhawks match mot dalmasarna. Det blir en trevlig eftermiddag i Arenan.
Ja då händer det som många väntat på ett tag. Jag vet att klöksupportrarna ska till Kinnarps arena, själv väntar jag till den 23/2 då vi ska invadera arenan som ju inte är någotvidare;) Tror nog att det blir 500-600 HV supporter då.:police::laugh:

Ikväll är det mitt HV som möter @eirkar ,s Brynäs i Jävle ;).Mycket viktig match som även kallas 6-poängsmatch då de båda lagen ligger tätt tillsammans i (tror ni tänker på annat nu;):laugh::laugh:) serien ska det va.
För övrigt är det fler sådana möten ikväll.... Spännande:)

Tror att det blir en riktigt spännande omgång ikväll! Hoppas verkligen att Frölunda skjuter ifrån och håller sig kvar i toppen.

Tror att det blir en riktigt spännande omgång ikväll! Hoppas verkligen att Frölunda skjuter ifrån och håller sig kvar i toppen.
Tror jag att de gör:). Men ett lag som överraskat mig är Luleå.:oops: Har väntat länge på deras formsvacka nu, men den verkar inte komma. Starkt är ju bara förnamnet.:thumbsup:

Jag väntar att svara tills matchen mellan Brynäs och HV71 är klar :):confused:. När det gäller Brynäs vad de presterar på isen är nog väldigt svajigt :(:confused:.

Gameday! Jag hoppas verkligen att eftermiddagen blir lika trevlig som jag tror. Och skulle Redhawks mot förmodan torska mot Mora så är det härligt att gå på hockey tillsammans med familjen som har blivit riktigt intresserade. Skall försöka posta några bilder senare.

Gameday! Jag hoppas verkligen att eftermiddagen blir lika trevlig som jag tror. Och skulle Redhawks mot förmodan torska mot Mora så är det härligt att gå på hockey tillsammans med familjen som har blivit riktigt intresserade. Skall försöka posta några bilder senare.
Hockey live är en upplevelse, trycket bland publiken, det måste upplevas på plats.:thumbsup:
Och skulle det mot förmodan bli en ointressant matcho_O, kan man alltid ta en bit mat och något att dricka.:)
Matchen mellan Frölunda-DIF sänds på den "vanliga" kanalen i em. Men själv ska jag/vi på barndop, som alltid är trevligt:)

Dags för match!

20190126_143249.jpg

20190126_145238.jpg

Det var darrigt en stund i andra perioden men sen ordnade det upp sig. En komfortabel seger att glädjas åt, det blir svårare mot Luleå på tisdag.

Och det ser ju lovande ut både för Brynäs och HV, hoppas det håller. :)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar