SHL 2018/2019

Tyckte mig höra på radion att mitt lag vann. Heja Leksand :)
Fel på radion @Nam Falang;) De fick stryk mot Tingsryd igår 3-5. BTW. Detta Tingsryd som jag håller mycket högre än Löklaget.:)
Och @Berralund … Jo jag tackar, snacka om hatmatch.:cool: Sen kan man ju undra om @Micke.T , eller @eirkar får jubla ikväll,, fast glömde ju att Micke blir nog glad vilket som:laugh::laugh:, så ändrar till @Matt82 och @Samet ;). HV möter Färjestad hemma, och där har ju @Gottland haft besök av en arbetskamrat till mig, som inte håller på Håååveeeeeee. Jäv.a Värmlänning;)

Fel på radion @Nam Falang;) De fick stryk mot Tingsryd igår 3-5. BTW. Detta Tingsryd som jag håller mycket högre än Löklaget.:)
Och @Berralund … Jo jag tackar, snacka om hatmatch.:cool: Sen kan man ju undra om @Micke.T , eller @eirkar får jubla ikväll,, fast glömde ju att Micke blir nog glad vilket som:laugh::laugh:, så ändrar till @Matt82 och @Samet ;). HV möter Färjestad hemma, och där har ju @Gottland haft besök av en arbetskamrat till mig, som inte håller på Håååveeeeeee. Jäv.a Värmlänning;)
Attans! Ja man hör det man vill höra :)

Glad kan jag inte påstå att jag blev :p

Kändes som ren förlust även med 1 poäng :(

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Där har vi bevis på att alla kan slå alla. Att Mora slog Rögle gläder mig oerhört, även att Klökers åkte på stryk. Imorgon har Redhawks bortamatch mot Timrå följt av Djurgården och Mora hemma. Till Moramatchen har vi biljetter, nu är det dags att börja plocka poäng pågar. :)

Liknande trådar

Topp