SHL 2018/2019

I eftermiddag får både @eirkar och jag spänning framför TV:n. 4an skall visa matchen mellan Brynäs och Redhawks med start kl 14.30. Hoppas att det är jag som är gladast när matchen är slut.
Och @Micke.T @Matt82 å jag får nog en drabbning som heter duga lite senare ikväll.:eek::laugh:
Nu är ju jag en glad människa i botten, man kan bli en jävu,l om det blir förlust.:mad:;)

Tror på Färjestad å Brynäs ;) sedan får jag tyvärr anledning att jubla näe Frölunda tvålar till HV borta senare i em. Så @Krille förbered redan nu några vedkubbar att avreagera dig på:p;):)
:reta: 5555 Jo så kan det kanske bli, och då kommer flisorna yra. Men jag tror nog att Indianerna får det svårt, de har ju inte rosat "marknaden" den senaste tiden. Säkraste matchen är nog Färjestad, och hoppas också att Rögle vinner till Berralunds förtvivelse:upanddown:;)

:reta: 5555 Jo så kan det kanske bli, och då kommer flisorna yra. Men jag tror nog att Indianerna får det svårt, de har ju inte rosat "marknaden" den senaste tiden. Säkraste matchen är nog Färjestad, och hoppas också att Rögle vinner till Berralunds förtvivelse:upanddown:;)
Verkar vara jämt 3-3 nu i paus, har du förberett för din urladdning efter Frölundas vinst;)känner mig kaxig idag:)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar