Rätt och fel Sup inte ikapp med thailändare

 
Det här är Lao Khao inget annat.
download (3).jpg
Ja precis risbrännvin.
 
Det här är Lao Khao inget annat.
download (3).jpg
Jo visst den med blå etikett.
Det enklaste sättet att veta vad man köper är att gå efter färgen på etiketten. Grön etikett ca 30 procent. Röd håller 35 procent. Blå innehåller 40 procent alkohol.
Ni Tom Thai har en risvippa på etiketten och innehåller ca 25 procent om jag minns rätt.
 
Har smakat Ja ! Men sett detta tillstånd mer än en grr under den tid jag spenderat i "Rus byn " Obs, ej felstavat :)

Hör det där kräkljudet rätt ofta på morgonen när jag tar min cykeltur. Men o andra sidan spelar det inte så stor roll vad man dricker för alkohol, tar man för mycket så får man betala för misstaget. Än fler är det på stora byar eller städer, hela skockar som samlas på de finaste platserna oftast. Även en alkoholist kan uppskatta skönhet. :D
Här tycker gubbarna att det svaga lao är bäst och det är bra för då blir det inte så kraftig baksmälla oftast.
 
Jag vet att du varken delar eller gillar min syn på supandet i Thailand Jonas , tur vi är olika , trist vore det annars;)
Nä men så kul och läsa typ en miljon inlägg om dagen på forumet om hur jävla duktig du är som är nykterist och frun hon har aldrig druckit en droppe.
Alla andra bara sitter och super 24/7 utan mr and mrs perfect.

Bla. Bla. Bla.

Varför går du ut på ställen där folk dricker då om du avskyr dom så mycket, vafan flyttar du inte ner till moraltanterna bland bibelbältet du hade nog funnit dina gelikar där.
Så hade ni kunnat sitta och gnälla om alla dekadenta människor i omvärlden.

Sen vet du inte ett skit om min åsikt gällande dricka varken i Thailand eller någon annanstans.

Och du har aldrig sett mig full heller så det vet du heller inget om, mer än när jag skrivit här i onycktert tillstånd.

Jag skiter i din syn på drickande i Thailand men gud sånt tröttsamt jävla moralkärring predikande i varannat jävla inlägg!!!!
 
Vad blir det ikväll då grabbar, melodifestivalen lr nåt annat görskoj ?

BBB
 
Vad blir det ikväll då grabbar, melodifestivalen lr nåt annat görskoj ?

BBB

Dessvärre har jag gjort slut på den flaska Sang Som jag köpte med mig till Sverige så jag får väl nöja mig med den flaska rödtjut som tanten inhandlade igår. Någon Melodifestival blir det inte, tänkte skruva av en bladfjäder på suburban och det görs med fördel med något innanför västen så att grannarna kan ta del av ett än mustigare språk då de sippar på en latte och beundrar sina små odågor som hoppar i den nyinköpta studsmattan placerad på den perfekt klippta gräsmattan.
 
Nä men så kul och läsa typ en miljon inlägg om dagen på forumet om hur jävla duktig du är som är nykterist och frun hon har aldrig druckit en droppe.
Alla andra bara sitter och super 24/7 utan mr and mrs perfect.

Bla. Bla. Bla.

Varför går du ut på ställen där folk dricker då om du avskyr dom så mycket, vafan flyttar du inte ner till moraltanterna bland bibelbältet du hade nog funnit dina gelikar där.
Så hade ni kunnat sitta och gnälla om alla dekadenta människor i omvärlden.

Sen vet du inte ett skit om min åsikt gällande dricka varken i Thailand eller någon annanstans.

Och du har aldrig sett mig full heller så det vet du heller inget om, mer än när jag skrivit här i onycktert tillstånd.

Jag skiter i din syn på drickande i Thailand men gud sånt tröttsamt jävla moralkärring predikande i varannat jävla inlägg!!!!
Jo, och jag är så förbannat trött på folk som ilsknar till på forumet så fort något skrivs som inte faller dig i smaken Jonas , ettermyra brukar jag kalla er som blir skogstokiga på det sättet .. men det är ju lördag..:)
 
Jo, och jag är så förbannat trött på folk som ilsknar till på forumet så fort något skrivs som inte faller dig i smaken Jonas , ettermyra brukar jag kalla er som blir skogstokiga på det sättet .. men det är ju lördag..
Ja det är Lördag så vad spelar det för roll!!
Skall du dra någon vals eller va det någon pik som ett påstående till att jag skulle vara onyckter nu? Fast du vet mycket väl att så inte är fallet och att jag är ombord och jobbar!

Och snacka om ilskna till när inte något faller dig i smaken 5555 hur många gånger har du slutat skriva på forumet nu för någon skrivit emot dig???
 
Då föreslår jag att MOD raderar denna tråd , detta till fördel för Jonas som uppenbarligen inte kan kan bemästra sitt taskiga humör om det börjas diskuteras i detta ämne :wai:
 
Ja det är Lördag så vad spelar det för roll!!
Skall du dra någon vals eller va det någon pik som ett påstående till att jag skulle vara onyckter nu? Fast du vet mycket väl att så inte är fallet och att jag är ombord och jobbar!

Och snacka om ilskna till när inte något faller dig i smaken 5555 hur många gånger har du slutat skriva på forumet nu för någon skrivit emot dig???
55555555555:)
 
Då föreslår jag att MOD raderar denna tråd , detta till fördel för Jonas som uppenbarligen inte kan kan bemästra sitt taskiga humör om det börjas diskuteras i detta ämne :wai:
Skall inte raderas ett skit av mina inlägg dom står jag för och är inget påhopp i inläggen heller!
 
Skall inte raderas ett skit av mina inlägg dom står jag för och är inget påhopp i inläggen heller!
Skriv vad du vill du Jonas , jag tar inte åt mig , skulle jag surna till så använder jag bara den berömda "ignoreraknappen ""Nu var det inte heller jag som skapade denna tråd, utan vem var det ???? Kanske skall jag låta dig recensera mina inlägg ,så slipper bli högröd i ansiktet av ilska ..Tat lugnt bara så löser det sig nog med tiden skall du se ;)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
4
Visningar
6 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
9 K
A
 
Tillbaka
Topp