Är Thailändare ett egoistiskt folk

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Det tycker jag gubben
emoji7.png
emoji7.png
bara hoppaa din vapendragare e nere me då.

Kommer att bli några dar i fiske byn allt
Måste ju förmedla bilder även från träsket ju så dom som bara snackar har något att r*nka åt
emoji12.png
emoji12.png
emoji12.png

Farsan är nere iallafall han landar den 7de December, Krister är nere nu och skall väl vara över Jul, Nyår.

14-18 December blir det Koh Sameth, rum bokade.

Oj va offtopic tråden blev, back to topic ;) Snart kommer hillmer och skäller på oss ;)
 
"Phonta " sa:
Behöver aldrig röra mitt sparkapital

Blir väl snart slut med det när du blir pensionär på riktigt vid 65 :)

Då får du väl flytta tillbaks till landet du hatar när du inte har råd att bo kvar i Thailand längre :)
 
Du e ju helt slut i påsen n , när jag blir 65 så får jag mer i pension , kallas ålderspension , , så det blir bara bättre , ;D ;D ;D ;D Läs för helv på innan du skriver en massa trams ............
 
Det är lugnt, det går fler tåg.
Jag la till dig som kompis och skickade mitt mob nr dit. Så kan man höras nån annan gång!
 
Svar nej, de öppnar sitt hjärta för falangerna/turisterna..... ;)
T.o.m. jordklotets värsta bondtölpar ryssarna blir väl mottagna! :nod:
 
"Hans Svensson " sa:
Svar nej, de öppnar sitt hjärta för falangerna/turisterna..... ;)
T.o.m. jordklotets värsta bondtölpar ryssarna blir väl mottagna! :nod:

Hmmm. undrar om du skämtar eller om du har en skruv lös mellan axlarna ;)
 
"Phonta " sa:
Hmmm. undrar om du skämtar eller om du har en skruv lös mellan axlarna ;)

Upplever att jag alltid blivit bra bemött av thai när jag varit där på semester,- de senaste åren har araber och ryssar dykt upp, ser det negativt men thai behöver kunder för att hjulen ska snurra, dock tycker jag de passerar en gräns när ryssdräggen inte precis som vi kan lära sig engelska eller thai, mycket på ryska idag- ett obegripligt språk för de flesta utom ryssar. Ryssland har ställt till det i Ukraina och har skapat mycket oro i Stockholms skärgård och i hela EU.
Betr. thai får man ta seden dit man kommer, för de mesta är de trevliga,även de fattigaste bjuder på ett leende. Men vi är alla stora egoister, tänker bara på oss själva....utom phonta! Men undrar om det verkligen stämmer att polisen sätter i system att stjäla från ex en avliden falang, tragiskt i så fall. Det beror nog på att de är kraftigt underbetalda och en dålig kultur/moral.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp