Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ytterligare 7 olagliga hotell funna i Pattaya, totalt 100 st.
Det viktiga är ju att ANDRA följer lagen.....
Du skriver ju själv att du åker och hejar på polisen i ett fordon som är oregistrerat.
Kul att du är dödlig som alla andra, även om du inte vill erkänna det. Öhhh, lagen är lagen, utan undantag.....
Jag har inte brytt mig heller och knappast ens frågat någon om detta. Det är ju inte en riktigt normal sysselsättning och därmed inte speciellt vanligt. Läst om det i tidningar har väl de flesta gjort.
Men, min punkt var enbart att jag inte sett pr*stitution och det har inte du heller om du inte själv varit kund eller varit med någon, alternativt varit så nära att du verkligen vet det var det det var frågan om.
Det är skillnad att tro något är och veta något är. Jag tillhör den kategorin som anser att tro inte räknas.
Det viktiga är ju att ANDRA följer lagen.....
Du skriver ju själv att du åker och hejar på polisen i ett fordon som är oregistrerat.
Kul att du är dödlig som alla andra, även om du inte vill erkänna det. Öhhh, lagen är lagen, utan undantag.....
"Jag har passerat ett antal poliskontroller. När de ser mig vinkar de förbi mig mig men stoppar andra. Kollar inte ens körkortet alltså."
Om det sen var din fru som körde dig (eller hur....) så ändrar det ju ingenting, lagen är väl lagen..... Sopa rent i ditt eget hus innan du moraliserar över andra....
Svårt att gå med brallorna nere, stanna till och dra upp dem......
Jag har ABCDE + ADR och körkortet översatt med hjälp av internationellt körkort utfärdat av motormännens i Stockholm. Det duger gott till de flesta fordon i Thailand, men vad gäller körandet av vår tuktuk överlåter jag det på frugan då detta fordon inte kan registreras.
Om du tittar på flaket finns det en fin röd plaststol i lagom storlek för ett farangarsle ;-)
Det där var rent "Bull" vill jag påstå 5555, Du har som Farang inte dessa möjligheter i Thailand , Tungt fordon samt alla andra du räknar upp , Löjligt , Det du kan ha är Bil samt MC , hur lite tror du vi vet om landets lagar
kanske PeterSfaoch Isaan Lower är bröder ganska lika i sitt resonemang , ganska ofta i alla fall , Gäller inte mig jag är kompis med polisen ,de bara vinkar
kanske PeterSfaoch Isaan Lower är bröder ganska lika i sitt resonemang , ganska ofta i alla fall , Gäller inte mig jag är kompis med polisen ,de bara vinkar
Det där var rent "Bull" vill jag påstå 5555, Du har som Farang inte dessa möjligheter i Thailand , Tungt fordon samt alla andra du räknar upp , Löjligt , Det du kan ha är Bil samt MC , hur lite tror du vi vet om landets lagar
Tydligen vet du ingenting. Rätt tydligt angav jag ett svenskt körkort ABCDE + ADR. Jag angav också att det var översatt genom ett internationell körkort från motormännen i Stockholm.
Den kombinationen är fullt legal i Thailand.
Tydligen vet du ingenting. Rätt tydligt angav jag ett svenskt körkort ABCDE + ADR. Jag angav också att det var översatt genom ett internationell körkort från motormännen i Stockholm.
Den kombinationen är fullt legal i Thailand.
Nja, du påstår att du alltid följer lagen. Om du i rätten, som vittne, säger att du körde fast du menar att du åkte med så ljuger du. Det är förbjudet enligt lag att ljuga som vittne, det trodde jag att du visste.
Nja, du påstår att du alltid följer lagen. Om du i rätten, som vittne, säger att du körde fast du menar att du åkte med så ljuger du. Det är förbjudet enligt lag att ljuga som vittne, det trodde jag att du visste.
Jasså, berätta mer för mig om vilken domstol du anser jag sitter vittne i? Mig veterligen ligger jag i min säng med en surfplatta i handen. Är det här ett sådant där arabiska homos i arabländer igen?
Jasså, berätta mer för mig om vilken domstol du anser jag sitter vittne i? Mig veterligen ligger jag i min säng med en surfplatta i handen. Är det här ett sådant där arabiska homos i arabländer igen?
Läs början på tråden. Där anges det av en medlem här att man inte skall tänka på att vissa begår olagligheter i Thailand eftersom det finns arabiska homosexuella i arabländer som mår dåligt på grund av arabländerna lagar.
Det är liksom inte aktuellt...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.