Flytta till Sverige.

Ok men varför mobba han ändå, finns många här som skriver
bara för att dj-las men inte blir dom mobbade, Det är ett gäng som hittar en gubbe sen mobbar som fan, Du är en som vill spela Allan
Nu är det ju faktiskt så att gubben nästan alltid kastar första stenen och mobbar hela Sverige och svenskarna. Som man ropar i skogen får man svar. Ett gammalt uttryck som stämmer perfekt i detta fall!

Nu är det ju faktiskt så att gubben nästan alltid kastar första stenen och mobbar hela Sverige och svenskarna. Som man ropar i skogen får man svar. Ett gammalt uttryck som stämmer perfekt i detta fall!
Hej

Lite så är det absolut men motattackerna går nog lite väl långt ibland.

Men han verkar helt klart vilja provocera svenskarna, Norge har väl alltid haft ett visst lillebrors komplex mot Sverige och svenskarna.

Mvh isan lover

Håller helt med. Är man 60+ så blir det jävla slit att lära sig thailändska och att slita på fälten i hettan är det hjärtattackvarning på.

Sen vad gäller maten så är den ju så äcklig och osmaklig att den lätt hade passat i Gordon Ramseys serie om misslyckade restauranger.

Bröllop och begravningar kan man oxå vara utan. Särskilt di bröllop som anordnas mellan thailändskor och faranger där det centrala är hur mycket stålar som ska visas upp och där girigheten lyser ur dom lao khao glittrande thaiögonen.

BTT
Har varit på ett thaibröllop men lämnade efter ett par timmar för det fanns ingen att prata med ( förutom fulla otrevliga thaigubbar som mest var intresserade av mina dollar och varför jag var gift med frugan ) eller något ät och drickbart. Har varit på två farang/thaibröllop med mat som var ätbar och bra brännvin och trevligt folk att prata med.

Har provat på att skörda ris men för varmt och inget för mig, nej tacka vetja att lata mig på sodaverandan.

1742923154023.webp

1742923186498.webp

Håller helt med. Är man 60+ så blir det jävla slit att lära sig thailändska och att slita på fälten i hettan är det hjärtattackvarning på.

Sen vad gäller maten så är den ju så äcklig och osmaklig att den lätt hade passat i Gordon Ramseys serie om misslyckade restauranger.

Bröllop och begravningar kan man oxå vara utan. Särskilt di bröllop som anordnas mellan thailändskor och faranger där det centrala är hur mycket stålar som ska visas upp och där girigheten lyser ur dom lao khao glittrande thaiögonen.

BTT

Av de bröllop jag sett hört om finns det inget farang-thaibröllop som kommer i närheten av de summor som kan vara mellan thai-thai.
Därmed inte sagt det gäller i alla thai-thaibröllop naturligtvis, de förstår nog de flesta hoppas jag.

/ SatanG

BTT
Du verkar ha varit på många bröllop och hur många av dom du deltagit på var då mellan thai & antalet mellan thai/ farang.
Berätta nu för oss hur du fått den kunskapen om bröllop och begravningar,är det månne Google och andra sidor du läst på?
Du har ju mest sprungit på gatorna och i princip aldrig utanför stan.
Lär nu oss andra,väntar med spänning på svaret.

Liknande trådar

A
Svar
50
Visningar
6 K
Farang53
F
T
Svar
29
Visningar