Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Med tanke på att kollegan är svart, född i Sverige och bott här hela sitt liv utan koppling till någon annan kultur så skulle jag påstå att hudfärgen inte är direkt avgörande... Är han inte svensk så vad är han då?
Definitivt gråta! Särskilt när det kommer från en sjöman som jag och som jag vet har seglat med en massa olika nationaliteter med olika hudfärg. Jag blir uppriktigt ledsen.
Definitivt gråta! Särskilt när det kommer från en sjöman som jag och som jag vet har seglat med en massa olika nationaliteter med olika hudfärg. Jag blir uppriktigt ledsen.
Jo de var det. Ingen annan skillnad på dig och en mörk afrikan än tid.
Ungefär som Tattare och Zigenare, bara tid.
Tid ändrar på mycket, ju längre den får gå, men roten, den kan du inte ändra eller tvätta bort.
Nej, men 400 år av uppblandning med Valloner gör det svårt att se skillnad.
En riktig svensk har blå ögon och är över 180cm för män,
klarar av att dricka sprit utan tillbehör.
Där blir det svårare med finnarna som fixar detta med priten galant.
Dock är pråket avslöjande.
Nej, men 400 år av uppblandning med Valloner gör det svårt att se skillnad.
En riktig svensk har blå ögon och är över 180cm för män,
klarar av att dricka sprit utan tillbehör.
Där blir det svårare med finnarna som fixar detta med priten galant.
Dock är pråket avslöjande.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.