SHL 2018/2019

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
När är du i Sverige nästa gång? Så vi kan göra en ny TS träff på Scandinavium och kolla hockey... @Matt82 @Micke.T
Bra förslag @Samet , @PanPan behöver ventilera sina överfulla konton;)
Annars tar jag det, representation vettu:pett h.lvete med företagskort fyllt med 100k€:D:D:Dfunderar på att lägga in nästa resa till Thailand, som tjänsteresa och hoppas få den som löneförmån:p

Vad säger din kristallkula idag @Krille
Själv har jag slängt min i älven;)
5555. Jo lite detsamma för min kula.;) Men jag ska se matchen mellan Frölunda-Timrå nu, den vinner "ni" lätt.:thumbsup: HV får det svårt mot Linköping, flera nyckelspelare på skadelistan.:-X @eirkar bör också vara orolig:-X, men tror nog att @Berralund kan ratta sin skuta mot en ny hamn lugnt och stilla.:) Sist så hoppas jag ju naturligtvis att ett speciellt lag får stryk:):laugh:555.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Man han verkligen undra vad fasen våra lag håller på med, särskilt Malmö som torskade med en giganstisk seger även i skottstatistiken för Örebro. Enda trösten var ju att Frölundas torsk gör tabelläget än mer spännande.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Var håller @Krille hus? Dränks fortfarande sorgerna efter HV:s torsk i Linköping? Men en tröstpoäng fick dom i alla fall.

Malmö har Röglebönderna borta nästa match, ett riktigt prestigemöte som inte får förloras. Skärpning pågar!!

Var håller @Krille hus? Dränks fortfarande sorgerna efter HV:s torsk i Linköping? Men en tröstpoäng fick dom i alla fall.

Malmö har Röglebönderna borta nästa match, ett riktigt prestigemöte som inte får förloras. Skärpning pågar!!
Jag är här 555. Va ju inte längesen vi skrev att alla slår alla, och gårdagen bekräftade det.
Surt sa räven, men mycket kvar:)

Liknande trådar

Topp