SHL 2018/2019

Ny omgång idag, nu måste den negativa trenden brytas även om det är svårt motstånd i Arenan när Skellefteå kommer på besök. Hoppas och tror på 3 poäng, det behövs.
Svårt även för HV borta mot Örebro, men woow vad jämnt det är i serien, känns som att alla kan slå alla just nu, och jag kommer inte tippa denna omgång, då jag har en formsvacka som kan liknas vid en kolkällare någonstans i Ubon;):laugh:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Svårt även för HV borta mot Örebro, men woow vad jämnt det är i serien, känns som att alla kan slå alla just nu, och jag kommer inte tippa denna omgång, då jag har en formsvacka som kan liknas vid en kolkällare någonstans i Ubon;):laugh:
Du har absolut rätt! Det är längesen SHL har varit så oviss, varje poäng är dyrbar. Tyvärr kan jag inte se matchen på TV men får försöka följa på Text-TV eller någon annan direktbevakning.

Du har absolut rätt! Det är längesen SHL har varit så oviss, varje poäng är dyrbar. Tyvärr kan jag inte se matchen på TV men får försöka följa på Text-TV eller någon annan direktbevakning.
Ja jag kan inte heller se något då jag inte har dessa kanaler.
Men såg en magisk match nyss mellan Juniorkronorna och Usa där vi vann med 5-4.:)

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Är åxå i en kraftig svacka på oddsandet:(
Men säger som frugan, drömt bra i natt och kliade i händerna när jag vaknade:p:xmas_smiley:borgar för flyt idag;):):)

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
55555 tänkte det skulle komma:Dom nu Malmö och Frölunda håller sin ledning matchen ut å Linköping trycker till Timrå, skall jag aldrig mer kommentera frugans drömmar å kli i händerna:p:):);):xmas_smiley:
Jag ser att jag inte behöver komma med ytterligare kommentarer men måste naturligtvis gratulera @eirkar och @Krille till framgångarna. Även @Micke.T och undertecknad kan dra på smilbanden, åtminstone än så länge :) :) :)

Liknande trådar

Topp