SHL 2018/2019

Man får väl gratulera Indianerna till segern, hade dock inte tid att se matchen. Inte mig emot att dom spelar bra, bortsett från när dom möter Redhawks förstås. :)

Ikväll är det rena lotteriet att tippa på hocheyn;)men hoppas VF trycker till Lakers ordentligt :) men med mitt missflyt går det väl för Frölunda, som mina drömmar om att få flyga drönare i Thailand :p:D:D:D

Ikväll är det rena lotteriet att tippa på hocheyn;)men hoppas VF trycker till Lakers ordentligt :) men med mitt missflyt går det väl för Frölunda, som mina drömmar om att få flyga drönare i Thailand :p:D:D:D

Får verkligen hoppas att Frölunda lever vidare på CHL guldet! Ser gärna ett SHL guld till Göteborg!

Borde dessutom försöka få till en trevlig TS kväll eller två i slutspelet :)

Får verkligen hoppas att Frölunda lever vidare på CHL guldet! Ser gärna ett SHL guld till Göteborg!

Borde dessutom försöka få till en trevlig TS kväll eller två i slutspelet :)
Om Frölunda vinner så blir jag lycklig för en kväll, (ikväll):nod:. Jo jag tackar,, HV mot Frölunda i en final:thumbsup:, den köper jag alla dar i veckan. :p:)
Och visst kan det bli så. Det är aldrig fel att drömma.:)

Redhawks mot Färjestad, ovisst värre. Såg förra hemmamatchen mot dom på plats, då vann hökarna. Hoppas på samma resultat idag!
Många jämna matcher ikväll, som dessutom betyder mer och mer inför slutspurten.
Undrar hur formen är efter nästan 2 v uppehåll. Hoppas vi alla TS vinner ikväll, skulle sitta fint i tabellen som är jämnare än någonsin.

Det är ju f.n. Ska köpelaget lyckas, får jag gräva ner mig imon…...
Den matchen är viktigare för mig att Frölunda vinner, än HV,s match,,,,,,,, nästan. Och nu gjorde SAIK 0-1 satan det ser inte bra ut just nu.… 555555 MEN MKT KVAR;):laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Men Frölundas mål är så vackra att de måste videogranskas så man får se härligheten flera gånger!

Dagens roligaste på internet måste ändå vara...

"För mental anteckning: Peka aldrig finger åt en man med tubsockor i rosa crocs och HV71 keps som fräckt stjäl parkering med sin gula Nissan Micra utanför donken. Han har absolut -ingenting- kvar att förlora. "

Eller vad säger du @Krille :xmas_smiley::xmas_smiley:

Torsk med 5-6, det måste ha varit en sjujäkla match i Arenan. Jag säger som @eirkar , grattis alla vinnare.
Den här säsongens upplaga av SHL ska nog avgöras på målsnöret. Som vanligt slår alla lag varandra, som @Micke.T skrev... omöjligt att tippa. Men strax dags att bege sig till jobbet, ska bli kul höra lökfantasterna hur fantastisk Versteeg var:rolleyes:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar