SHL 2018/2019

Ikväll är det dags för den avslutande omgången i SHL:s grundserie, nu skall allt avgöras. Redhawks möter Örebro hemma i Arenan och en seger är ett måste om man skall kunna hamna bland topp 6. Brynäs lär få svårt mot Frölunda i Scandinavium liksom Djurgården i kaffesumpens paradis. HV mot Linköping kan nog sluta precis hur som helst. Spännande värre!
Kan också tillägga att om Luleå slår Löklaget under ordinarie tid, samtidigt som Malmö gör detsamma mot Örebro, och att Skellefteå tar 2 poäng så missar Växjö topp 6:laugh:. HV kan spela bort Lindköping för denna säsongen genom vinst, så mycket som står på spel i afton:)

Brynäs föll mot Frölunda 2-5 :mad::mad::mad::mad:. Motståndaren var för stark samt att Brynäs försökte något, men orkade inte. Säsongen slut för Brynäs :(:(:(:(:(:(. Grattis till alla vinnande lag:):):):):). Jag fortsätter att titta på ishockey, kanske kommenterar vad jag ser. Ha det bra alla ishockey fantaster :):):):).

Brynäs föll mot Frölunda 2-5 :mad::mad::mad::mad:. Motståndaren var för stark samt att Brynäs försökte något, men orkade inte. Säsongen slut för Brynäs :(:(:(:(:(:(. Grattis till alla vinnande lag:):):):):). Jag fortsätter att titta på ishockey, kanske kommenterar vad jag ser. Ha det bra alla ishockey fantaster :):):):).
Klart du ska fortsätta kommentera @eirkar :).
HV får möta Rögle i bäst av 3. Och det lär bli jämnt, men hoppas att "vi" kan göra om bravaden från -95 ,då vi slutade 8, för att till slut vinna guld.
Hoppas också att Örebro slår ut regerande mästarna. Frölunda får möta Malmö i kvarten, undrar vad @Berralund säger om det, själv säger jag stor fördel Frölunda, men som sagt, pucken är rund och allt kan händao_O

HV får möta Rögle i bäst av 3. Och det lär bli jämnt, men hoppas att "vi" kan göra om bravaden från -95 ,då vi slutade 8, för att till slut vinna guld.
Hoppas också att Örebro slår ut regerande mästarna. Frölunda får möta Malmö i kvarten, undrar vad @Berralund säger om det, själv säger jag stor fördel Frölunda, men som sagt, pucken är rund och allt kan händao_O
Det är väl i bandy som pucken är rund.:xmas_smiley:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Jag hoppas innerligt att HV pulvriserar Rögle, dom har inte i ett slutspel att göra. Kan heller inte förneka att Frölunda har fördel mot Redhawks, men om jag inte minns fel var det samma läge i fjol och jag minns mycket väl hur det slutade. Hoppas historien upprepar sig! Spännande värre!

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Synd vi inte bor grannar @Micke.T :) Äntligen satt den, utan kristallkula;) så fest på g .:clap_tranparent::upanddown::beer:
Och slog inte ditt tips in dessutom? Bra gjort av dig och laget!
Skaffa en kristallkula så slipper ni gissa hela tiden. Tips från en som inte lägger pengar på spel.:xmas_smiley:
Man behöver inte spela för att känna spänningen, det gör inte jag heller. Hockey är den bästa sporten som finns, det blir inte bättre. :)

Och slog inte ditt tips in dessutom? Bra gjort av dig och laget!

Man behöver inte spela för att känna spänningen, det gör inte jag heller. Hockey är den bästa sporten som finns, det blir inte bättre. :)
Tack Berra:). Jo det gjorde det. Alla tips innan försvann plötsligt. Nu blåste molnen förbi, och kanske det kommer klarna upp för @Micke.T också när han ska tippa eran drabbning framöver;):):blank:.
Kul match idag förresten.:thumbsup: HV kunde lika gärna vunnit med typ 9-2.

Liknande trådar

Topp