SHL 2018/2019

Tack Berra:). Jo det gjorde det. Alla tips innan försvann plötsligt. Nu blåste molnen förbi, och kanske det kommer klarna upp för @Micke.T också när han ska tippa eran drabbning framöver;):):blank:.
Kul match idag förresten.:thumbsup: HV kunde lika gärna vunnit med typ 9-2.
Bara att se till att banka skiten ur bönderna i deras eget näste imorgon sedan är det klart!! Deras självförtroende kan inte vara på topp efter en sådan förnedring. I like it!! :) :cool:

Ikväll kan det avgöras vilka som möts i kvartsfinalerna. Hoppas verkligen att HV gör pinan kort för Rögle,:) samtidigt hoppas jag att Örebro slår Klökarna ikväll:thumbsup:, samt övermorgon:laugh:. Det skulle betyda att "vi" får Luleå,, jo jag tackar:D, men det är nog liiiite bättre än FBK.:eek:

Ikväll kan det avgöras vilka som möts i kvartsfinalerna. Hoppas verkligen att HV gör pinan kort för Rögle,:) samtidigt hoppas jag att Örebro slår Klökarna ikväll:thumbsup:, samt övermorgon:laugh:. Det skulle betyda att "vi" får Luleå,, jo jag tackar:D, men det är nog liiiite bättre än FBK.:eek:
Trots Rögles favoritskap idag, så håller jag HV som vinnare. Skall se matchen och hålla tummarna för HV :) lökarna vinner ikväll @Krille :p men du vet hur jag tippar:D:D

Nu förstörde du min sista kväll ombord innan ledighet. :'(:'(:'(
55555 När friheten hägrar, betyder detta inte ett skit. Första perioden, HV har minst 40 minuter på sig att fixa detta. Och skulle det inte lyckas, så tar vi dom hemma i Kinnarps. Fan Berra, vi (jag) är ju Smålänning:cool:, vilket betyder ännu en hemmamatch, samt mer slantar in i klubben:D:p. Men det är ju en annan femma.;):):laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jo det gick ju bra tillslut:), seger i sudden, vilket betyder att kvartsfinalerna är spikade nu.
HV ska möta FBK, resten vet ni, men kan inte låta bli att låna @eirkar s talesätt: grattis till alla vinnande lag... fast det bär mig emot, när det gäller Lökers.:xmas_smiley:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar