SHL 2018/2019

Okej. Då vet vi vilka efter månader av ovisshet vilka som ska göra upp om den åtråvärda bucklan. Så här i 11 timmen kan jag väl säga att finalisterna som ska göra det var inte mina första kandiater. Jag trodde på FBK, och bara det, betyder att man lika gärna ska gå till kyrkan för att få sin tro:). Såg även att vi trogna SHL-Thaisnackare börja närma oss 1000 inlägg. Detta är nummer 999, och det är en bra siffra som ni vet, så därför säger jag att Frölunda vinner med 4-2 i matcher. GLAD PÅSK.:wai:
Jag vet inte om man vågar sig på en gissning men jag tror faktiskt att Frölunda tar hem det, dom känns stabilare i nuläget. Men det kommer att bli en tuff matchserie med början på påskdagen.

Att vi har kommit upp i 1000 inlägg är ju skitkul, det kallar jag hockeyintresse. Nu ser vi fram emot finalerna! Glad Påsk! :) :wai:

Någon som tror att det blir en lugn eftermiddag/kväll i Göteborg på söndag när både Djurgården hockey och fotboll är i Göteborg? ;)

Hur brukar det va när de möts? Ska du @Matt82 se någon av matcherna?

Tyvärr missar jag matchen. Iväg på jobb hela påsken.

Hockeyn brukar vara rätt ok faktiskt. De trevliga djurgårdarna jag träffat i scandinavium är långt fler än huliganerna. Fotbollen är jag själv inte insatt men här verkar folk rätt eniga om att det är stökigt.

Tyvärr missar jag matchen. Iväg på jobb hela påsken.

Hockeyn brukar vara rätt ok faktiskt. De trevliga djurgårdarna jag träffat i scandinavium är långt fler än huliganerna. Fotbollen är jag själv inte insatt men här verkar folk rätt eniga om att det är stökigt.
Okej:). Jo det här med huliganism inom fotbollen är tyvärr ett skit som inte verkar försvinna här i Sverige. För ett antal år sedan hade England stora problem som du säkert känner till, men nu har de lyckats stävja detta gissel, märkligt att det inte går att kopiera vad de gjorde.
Inom hockeyn är det som du säger betydligt lugnare och trevligare. Heja Frölunda:thumbsup: med sina goa gubbar:)

VF DIF känns helt klart som den rätta finalen och ikväll bänkar vi oss på SC.
Det lär bli tufft men hoppas att Frölunda kan dra nytta av den extra vilan dom fått.
VF DIF känns helt klart som den rätta finalen och ikväll bänkar vi oss på SC.
Det lär bli tufft men hoppas att Frölunda kan dra nytta av den extra vilan dom fått.
3,an mot 4,an i grundserien, helt rätt lag eftersom de är just i final. Kom ihåg när HV kom 8 a och vann hela rasket till slut, så det gäller att hitta formen vid rätt tidpunkt. Kl 15,00 sitter jag framför tv,n och håller på Frölunda.

3,an mot 4,an i grundserien, helt rätt lag eftersom de är just i final. Kom ihåg när HV kom 8 a och vann hela rasket till slut, så det gäller att hitta formen vid rätt tidpunkt. Kl 15,00 sitter jag framför tv,n och håller på Frölunda.
Vet inte vilken kanal matchen går på, kanske 12:an. Om så skall jag se så mycket jag kan och naturligtvis hålla på Frölunda!

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A
A
Svar
142
Visningar