SHL 2018/2019

Hej

Grattis Frölunda till finalplatsen.

1555394296736.jpeg

Mvh isan lover

Hoppas att DIF kan avsluta lidandet för FBK:p. Skulle inte vara mer än rätt att Sveriges 2 största städer får göra upp om bucklan:thumbsup::thumbsup:, dessutom så är jag fortfarande låååångsur på sumpgänget;):D. Men nu tog kaffedrickarna ledningen.:thumbsdown:

Hoppas att DIF kan avsluta lidandet för FBK:p. Skulle inte vara mer än rätt att Sveriges 2 största städer får göra upp om bucklan:thumbsup::thumbsup:, dessutom så är jag fortfarande låååångsur på sumpgänget;):D. Men nu tog kaffedrickarna ledningen.:thumbsdown:
Tyvärr inte. Det blir sjunde och avgörande i kaffesumpens Mecka på torsdag. 0-5 i andra talar sitt tydliga språk.

8-2 & 6-1 ska man börja fundera eller?? nä DIF spelar inte bra hockey just nu.
Bra tryck på fansen, men en person bland publiken ångrar sig nog, när han slängde in en plastflaska precis när målvakten räddar en straff från FBK, omstraffen blir mål, och där dör matchen.

8-2 & 6-1 ska man börja fundera eller?? nä DIF spelar inte bra hockey just nu.
Bra tryck på fansen, men en person bland publiken ångrar sig nog, när han slängde in en plastflaska precis när målvakten räddar en straff från FBK, omstraffen blir mål, och där dör matchen.
Så förbaskat onödigt att göra så och helt rätt att det blev omstraff och mål. Hoppas att idioten som kastade flaskan blev väl omhändertagen av fansen. :mad:

Har en känsla efter en 1/2 period,,,,, detta kommer bli en rysare. DIF säljer sig dyrt,, lite bära eller brista, sånt gillar jag:thumbsup:. f,n Go for it.:cool:
Så just nu har @Frasse ingenting att skämmas för;), trots 1-0 till sumparna, just nu.

Har en känsla efter en 1/2 period,,,,, detta kommer bli en rysare. DIF säljer sig dyrt,, lite bära eller brista, sånt gillar jag:thumbsup:. f,n Go for it.:cool:
Så just nu har @Frasse ingenting att skämmas för;), trots 1-0 till sumparna, just nu.
Du har rätt men jag tror nog att sumparna tar det. Blir det så är det näst intill derby mot Frölunda som gäller, hur ovisst som helst.

Okej. Då vet vi vilka efter månader av ovisshet vilka som ska göra upp om den åtråvärda bucklan. Så här i 11 timmen kan jag väl säga att finalisterna som ska göra det var inte mina första kandiater. Jag trodde på FBK, och bara det, betyder att man lika gärna ska gå till kyrkan för att få sin tro:). Såg även att vi trogna SHL-Thaisnackare börja närma oss 1000 inlägg. Detta är nummer 999, och det är en bra siffra som ni vet, så därför säger jag att Frölunda vinner med 4-2 i matcher. GLAD PÅSK.:wai:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A
A
Svar
142
Visningar