Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Detta blir först gongen ja kommentera shl. Men som gammal lirare måste ja med dela att akta er för Brynäs å Luleå dom kommer. värre för alla köpta lag. men som krille brukar säja vi väntar till slut spelet
Detta blir först gongen ja kommentera shl. Men som gammal lirare måste ja med dela att akta er för Brynäs å Luleå dom kommer. värre för alla köpta lag. men som krille brukar säja vi väntar till slut spelet
Det är därför vi inte gillar köpelaget Klökers. Tyvärr bara en poäng för Malmö idag men det blir än tuffare på fredag mot HV i Jönköping. Det du @Krille . Grattis alla segrare och förlorare!!
Blev ingen tripp till JPG för att se matchen mellan HV och Malmö, andra prioriteringar kom mellan.
Full omgång ikväll där det ser svårtippat ut, men hoppas givetvis att Håååveeee knäpper @Berralund s MIF, tror också att Brynäs vinner hemma mot Örebro. Luleå vinner lätt, och Frölunda uppe i Nordost, sista matchen jag hoppas ska ge mig en flaska champagne till den 31/12, är att Rögle slår DIF, nåväl vi får väl se..555
Själv håller jag mitt tips hemligt, då det alltid går åt h.lvete när jag siar
Men HV har väl en buse avstängd, å Malmö är starka hemma. Kommer dra lott i den matchen
Men HV har väl en buse avstängd, å Malmö är starka hemma. Kommer dra lott i den matchen
Kom igen nu Brynäs 2-3 efter 0-3 underläge.
Tyvärr @Krille när jag drog lotten, föll den på skåningarna
Färjestad får gärna vända, sedan är saken biff Frölunda gör jobbet
Håller med dig om huvudtacklingarmen tror i stundens hetta att dom inte är medvetna. Självklart inget försvar, för dessa tacklingar är direkt livsfarliga.
Har varit på systerfartyget och hälsat på kollegan som är gift med frugans kusin. Så har inte sett allt men gläder mig åt Malmös ledning. Och visst hoppas jag att Mora vinner över Klökers. Får jag ett gillande nu?
Jag har nagelbanden kvar. I ren desperation bytte jag kanal till " På spåret" , den var mera spännande än Brynäs sprattel på isen. Återkom till rätta kanalen, då hade Brynäs fått det till 3-3 . Dock slutet blev bara en poäng för Brynäs och Örebro två poäng . Vad Brynäs gör på isen, förstår jag ingenting på . Nygamla tränaren får väl inte Brynäsare att spela så att man ska vinna. Brynäs vad gör ni .
Jag får tacka för er finkänslighet, trots blundern om att Malmö va starka hemma:blank:
Starkt av HV att vända å vinna HEMMA[/QUOTE]
Tack Micke. En viktig seger, och nu kommer "vi" äntligen något steg uppåt.
Tipset sket sig iom. att Brynäs torskade, men nära skjuts det ju ingen hare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.