Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hoppas att Redhawks kan ge dig lite hämnd på tisdag när dom möter Djurgården i Arenan. Idag Timrå borta, dock inte på TV4 som skall visa Luleå - Färjestad.
Och mitt lyckades skrapa ihop 2 poäng till sist efter sju sorger och åtta bedrövelser. Gläder mig dessutom över att Rögle åkte på stryk mot Linköping. Nu håller jag en tumme för @eirkar s Brynäs ikväll. Samt möjligtvis för Frölunda för forumfridens skull.
Tänkte lite kan väl inte störa, då jag vill kommentera handbollsmatchen igår kväll där vi fick stryk av Norrbaggarna, efter det hitintills sämsta spelet i detta Vm. Så mycket tekniska fel, spelare som inte var med i matchen mm,mm., samt oflyt med en hel del domslut, ja då vinner man inte mot Norge,, tyvärr, bara bryta ihop, och se till att vinna mot smörrebrödlandet istället.
Nåväl. Ikväll har vi ju en match i SHL, @Berralund VS @Frasse kommer som vanligt bli jämnt. Och därmed tippar jag inte den Men som @eirkar skriver …. Grattis till vinnaren
Man får hoppas på hemmaseger för det blir svårt under torsdagsmatchen på Hovet. Men Redhawks har 3 avstängda toppspelare, så vinner man inga matcher. Och gör man det är det en bedrift.
Ikväll är det viktigaste att Rögle åker på stryk i Karlstad samt att Örebro spöar upp Klökers. Bortsett från handbollen förstås, men seger mot Danmark är nog tyvärr en utopi.
Ser till min förtvivlan att ängelholmsbönderna vann mot Färjestad, vad sjutton sysslar kaffesumparna med? Dock fick Klökers stryk vilket är en liten tröst.
Ikväll är det returmöte mot Djurgården som gäller på Hovet, det blir tajt och spännande. Emil Sylvegård är tillbaka efter avstängning, chanserna ökar.
Ikväll är det mitt HV som möter @eirkar ,s Brynäs i Jävle .Mycket viktig match som även kallas 6-poängsmatch då de båda lagen ligger tätt tillsammans i (tror ni tänker på annat nu) serien ska det va.
För övrigt är det fler sådana möten ikväll.... Spännande
För att inte tala om lördagen när HV skall möta Klökers. Det blir högintressant liksom Redhawks match mot dalmasarna. Det blir en trevlig eftermiddag i Arenan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.