Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ny omgång idag samtidigt som Malmö FF möter Chelsea. Det blir till att titta på matchen och samtidigt hålla koll på Redhawks borta mot Luleå. Jag har ingen större förhoppning om seger i någon av matcherna men underverk har inträffat förr.
Alltför många besvikelser, torsk mot Luleå och Klökers vann. Får innerligt hoppas att Redhawks slår klökarna imorgon och sedan slår Timrå i hängmatchen på måndag. Då är vi med i leken igen.
Bara 2 matcher ikväll,, ja okej, inte så bara FBK-HV, det blir nog en holmgång av dess like.
Tänkte berätta hur snacket går här i Löklandet. Och faktum är att det är väldigt tyst, många har reagerat på Hollywoodskådisen Shinniman, som gjorde bort sig igen, nu senast mot Brynäs. Alla som kan se, ser att han filmar likt Neymar, förutom Klöksupportrarna som tycker att han blir för hårt uppvaktad. Så om ni kommer att titta på VLH någongång, ta en extra titt på skådespeleriet.
Min vecka är fullbordad nu när MIF slog skiten ur Löklaget. Bra jobbat.
Nu hoppas jag att Mora vinner, samt att LIF skräller. Ja då jäv,,r…… blir det party
Ja idag är väl dom flesta nöjda och belåtna. Nästa match för Redhawks är alltså hängmatchen mot Timrå på måndag. Hoppas verkligen att man inte underskattar norrlänningarna nu.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.