SHL 2018/2019

Absolut, jag också! Blir inte ledsen över AIK alls.
Men på lördag brakar det loss i Scandinavium, Redhawks skall förhoppningsvis göra processen kort med Indianerna. Måtte historien upprepa sig. :):cool:

Nu börjar allvaret med de 2 första kvartarna:thumbsup:, 2 topplag som ska försöka slå 7,an & 8,an, och hur det slutar står som vanligt skrivet i stjärnorna.
Men vad vi vet är att Luleå har 3-1 i vunna matcher denna säsong, och helt jämnt mellan de 2 andra, där båda lagen vägrat förlora hemma.:blank:
Men nu är pucken släppt, och jag sitter framför texttvn…… fyyyyy f,n.:mad: Men på Torsdag har vi biljetter.:)

Dåligt? IndyCar från COTA i Austin... Felix och Marcus skall visa vad de går för. Nu får vi se om Marcus "erfarenhet" av banan hjälper honom något.

Jo jag vet men är dåligt insatt i Indy men skall verkligen kolla nu då Mackan och Felix är med.

Annars är ju en multimat helg när det är F1, MotoGP och WSBK på samma gång :)

Jo jag vet men är dåligt insatt i Indy men skall verkligen kolla nu då Mackan och Felix är med.

Annars är ju en multimat helg när det är F1, MotoGP och WSBK på samma gång :)

Har inte riktigt fastnat för hojarna. Sett några bra MotoGP men inte riktigt blivit såld. Gillar fyra hjul... F1, F2, Indy, WRC, WRX, Le Mans (WEC)

Har inte riktigt fastnat för hojarna. Sett några bra MotoGP men inte riktigt blivit såld. Gillar fyra hjul... F1, F2, Indy, WRC, WRX, Le Mans (WEC)

Förstår men den tajta racingen med hojar armbåge mot armbåge får mitt adrenalin att gå i taket. Som tidigare inbiten F1 nörd så är MotoGP faktiskt mer spännande just nu.

Är mer än vaken, har precis kört frugan till jobbet;)
Spännande idag, får se om VF pallar trycket.
HV gjorde det bra igår, men tycker dom har stora problem att få in pucken ordinarie tid;)
Ja Indianerna har tveklöst favorittrycket. Redhawks åkte upp till Göteborg redan igår för att vara minutiöst förberedda. Självfallet visar TV4 Djurgården-Skellefteå så bra hockey på TV blir det inte. ;)

Bra gjort av HV att slå Färjestad i kaffesumpen och det var inte fel att Klökers fick stryk i Luleå. Vi har några spännande veckor framför oss. :)

Fansen från HV som åkte upp till sumpen blev förvånade när de bara kunde köpa loka, mer, samt folköl. Den "riktiga" ölen serverades bara till FBK fansen:eek:. Jo jag tackar, kriget har börjat, och om jag fått bestämma så ska det bara säljas kallt kaffe i morgon.;)

Fansen från HV som åkte upp till sumpen blev förvånade när de bara kunde köpa loka, mer, samt folköl. Den "riktiga" ölen serverades bara till FBK fansen:eek:. Jo jag tackar, kriget har börjat, och om jag fått bestämma så ska det bara säljas kallt kaffe i morgon.;)
Och importera Birdy från Thailand, tvinga dom att dricka det eländet. :D

Ja vi får hoppas det blir samma upplägg i Scandinavium idag:p
Skräniga skåningar gör ingen människa glad;):):D

Dags å skruva upp stämningen i tråden:laugh::laugh:
Så jag får väl sticka ut hakan med ett resultat 5-2 till Frölunda:)tror processen blir kort i matchserien VF Malmö :p
Nu får jag ovett nere från skävlinge :):)
Behöver inte kommentera dylika uttalanden, jag sitter lugnt i båten. Historien kommer att upprepa sig. Tror på semi mellan Redhawks och HV än en gång, passar väl smålänningar med korta resor. ;)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar