SHL 2018/2019

I kväll håller jag på SAIK, hoppas de också får spela 7 matcher;). Fast HV & FBK får ju ihop nästan 8.:)
Håller även på Oskarshamn, men där är jag kluven, eftersom Timrå har en suverän ungdomsverksamhet:thumbsup:, och sådana klubbar växer inte på träd, speciellt inte här i Växjö :thumbsdown::p
Oskarshamn är nu bara en seger från SHL. Vann över Timrå trots ett bortdömt mål. Bra gjort.:thumbsup:

Ja Luleå hade iaf inte jag med på listan över de troliga vinnarna, och de ser starka ut. Men om HV knäcker FBK ikväll, vilket jag har en bra känsla av att (vi) gör, så tror jag vi tar Luleå av bara farten.. Och då återstår bara finalmotståndet FHC eller DIF, och där tror jag nog att Indianerna är strået vassare, men allt kan ju hända med skador, avstängningar o.dyl. Hur som haver, ikväll blir det spännande värre.

Ja Luleå hade iaf inte jag med på listan över de troliga vinnarna, och de ser starka ut. Men om HV knäcker FBK ikväll, vilket jag har en bra känsla av att (vi) gör, så tror jag vi tar Luleå av bara farten.. Och då återstår bara finalmotståndet FHC eller DIF, och där tror jag nog att Indianerna är strået vassare, men allt kan ju hända med skador, avstängningar o.dyl. Hur som haver, ikväll blir det spännande värre.
Min tanke också om HV tar Färjestad, så stärks gruppen

Snart nedsläpp. Har fått info om att Thörngren har blivit sjuk, till detta är ju Sundh borta (hjärnskakning) Thörnberg och Ytterell skadade sen tidigare. Så snacka om manfall bland stjärnorna.. MEN, det är då hjältar föds.. KOM IGEN, KÄMPA PÅ, HV BLÅ.:wai:

Och FBK vann tydligen lätt mot @Frasse s lag i första semin. Någon som såg matchen ? Kollar på kvalet till där de stora pojkarna får dansa, och just nu leder O-hamn (IKO) med 2-0.
Slötittade lite på delar av matchen och det var inget snack, kaffesump var bättre än järnkaminer denna dagen. Det skall bli intressant att se hur det går för indianer mot Luleå.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar