Tror det är en mycket klok åsikt Jonas , efterssom man som Farang skall försöka hålla sig på god fot med Thai så tror jag nog att bästa är att inte ironisera , detta som jag talte om var absolut ingen ironi alls , dom anser helt enkelt att jag är en idiot som har två stora Big Bikes på gårdsplanen samt att den nya som jag handlade nyligen för 400000 thbt nu är isärplockad, det dom inte kan förstå är mitt intresse samt mitt teknikkunnande , inte många Thai som ställer sig och river i en MC på 1800cc , dom klarar ju inte ens av att resa den från sidostödet ;D ;D fa... att sitta i en pickup och hasa runt i ett så vackert land som Thailand är , tillex resan över bergen från Cabin till korat häromdagen , en fantastisk upplevelse som man absolut inte för i en bil , utan bara på en stor tung MC med massor av kraft och manlighet ;D ;D ;D Ha,ha nu retar jag säkert upp nån "Tant i Thailand " med det får jag ta , det var med glimten i ögat jag skrev så , jag har nog med manligthet även utan hojen ...