SV: Det nya positiva Thailand och drömmen om pradiset

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tack Berra , men mina inlägg om vad som händer i mitt liv skiter ju folket här i , börjar i stället skriva om helt andra saker .... kanske bättre man lägger ner detta med att försöka sig på en "Legolas", inte ens han klarar ju det även den hackas sönder mer och mer .... :mad:

"Phonta " sa:
Tack Berra , men mina inlägg om vad som händer i mitt liv skiter ju folket här i , börjar i stället skriva om helt andra saker .... kanske bättre man lägger ner detta med att försöka sig på en "Legolas", inte ens han klarar ju det även den hackas sönder mer och mer .... :mad:

Ja uppskattar dina inlägg och många med ja. Ja tror säkert Berralund kan hjälpa dig rensa bort allt som är off-topic. Ja vet hur det kan bli. Fortsätt du är du snäll.

Jag skall rensa lite senare ikväll, nu kallar jobbet.

Jag tar väl dina OT-inlägg också, Phonta? ;) ;)

"Berralund " sa:
Förklaring tack! Och jag vill påminna om att vi är ordentligt OT!!
ROTFLMAO = Rolling On The Floor Laughting My Ass Off.
Uttrycket kom till innan man började använda uttryckssymboler på nätet.

"ledarn " sa:
Eller den gamla klassikern ifrån IBM....

YCDBSOYA = You Can't Do Business Sitting On Your Ass.. :laugh: :laugh:

Hoppsan... Blev visst lite :offtopic:
Din kommentar blev OT, inte min då den var en kommentar.... :)

"Berralund " sa:
Jag skall rensa lite senare ikväll, nu kallar jobbet.

Jag tar väl dina OT-inlägg också, Phonta? ;) ;)

Då lär du få jobba ikväll

Senast redigerad av en moderator:
Jo , nu var det ordentligt rensat bara OT inläggen kvar skulle jag vilja säga ....... :'(

Förlåt om jag gått OT i din tråd phonta, du verkar vara en sund gubbe med sunda åsikter. Har kanske skrivit lite om mig själv nån gång i din tråd för jag kännt iigen mig själv ifrån din situation.

Så nu finns det 2 likadana trådar fulla med OT.
Undrar om inte det här med att rensa OT tas på lite stort allvar ibland..

Detta gick väl totalfel ... Phonta hade ju ganska många seriösa inlägg som knappast vad OT ... medan det nu bara är OT här ...

"Janne " sa:
Detta gick väl totalfel ... Phonta hade ju ganska många seriösa inlägg som knappast vad OT ... medan det nu bara är OT här ...

Håller med, nu är bara OT kvar det väsentliga som fanns är borta för alltd.
Men det kanske beror på vem som startar tråden hur den senare behandlas.

Phontas tråd hade en hel del matnyttigt, men den försvann tydligen ner i soptunnan.
Vad som finns i denna tråd ser alla själva, inget eller bara OT.

"Långeman " sa:
Håller med, nu är bara OT kvar det väsentliga som fanns är borta för alltd.
Men det kanske beror på vem som startar tråden hur den senare behandlas.

Phontas tråd hade en hel del matnyttigt, men den försvann tydligen ner i soptunnan.
Vad som finns i denna tråd ser alla själva, inget eller bara OT.

Ja det här var ju Phontas tråd! Allt för mycket tjafs och OT i trådarna det sista! Hoppas att Phonta fortsätter skriva om sitt liv i Thailand och visar bilder på sitt nya liv. Själv tänkte jag skriva om mina nästan tre månader, och visa bilder nu i sommar från byn...men inte säker på att intresset finns kvar längre!

Det här skulle ju handla om det nya positiva Thailand...och drömmen om paradiset!!!

Och sen Legolas blev avstängd är ju forumet nästan dött!!!! Tyvärr!!

Areeya

"areeya " sa:
Ja det här var ju Phontas tråd! Allt för mycket tjafs och OT i trådarna det sista! Hoppas att Phonta fortsätter skriva om sitt liv i Thailand och visar bilder på sitt nya liv. Själv tänkte jag skriva om mina nästan tre månader, och visa bilder nu i sommar från byn...men inte säker på att intresset finns kvar längre!

Det här skulle ju handla om det nya positiva Thailand...och drömmen om paradiset!!!

Och sen Legolas blev avstängd är ju forumet nästan dött!!!! Tyvärr!!

Areeya

Verkar som om Phontas grejer ligger kvar i den andra tråden där man skulle samla allt OT..

"Janne " sa:

Tyvärr var det något som gick fel där ja, mitt fel. Jag skall försöka ordna till det när jag får tid, just nu måste jag jobba. Dom seriösa inläggen är inte försvunna, dom hamnade av någon anledning i OT-tråden. Sorry! :-[ :-[ :-[

"Berralund " sa:
Tyvärr var det något som gick fel där ja, mitt fel. Jag skall försöka ordna till det när jag får tid, just nu måste jag jobba. Dom seriösa inläggen är inte försvunna, dom hamnade av någon anledning i OT-tråden. Sorry! :-[ :-[ :-[

Hoppas du återställer Phonts tråd, utan alla dumma OT från mig :) :) :)

Och nåt mer blev det inte av "MIn" tråd ........ Bättre då ta bort denna slitråd med min trådrubrik, idag har ju innehållet inte ett skit med detta att göra :mad:

Tack Berra , du fick ju med i alla fall hälften , men jag är glad och tacksam för detta ... ;) jag förstår att det är mycket jobb att plocka hit och dit ..

Nåväl , åter hemma efter ett par dagar i khonkaen , en stad jag gillar , finns mycket att se och göra . Tråkigt dock att det överhuvudtaget är dåligt med Big Bike butiker i alla städer förutom BKK.. Finns en bra kille i Khon Kaen , honom har jag snart gjort förmögen . Iofs så är han nog redan riktikt förmögen , har ett trevåningshus mitt i khonkaen , kör Jeep Cherroke samt tre andra mindre nya bilar .. samt sin fina verkstad med nya Big Bikes , eller rättare sagt importerade från Japan i beg skick , men i ypperligt skick till ett högt pris.. Tycker mig se samma hojar där nu som förra året ..

Idag ville frugan byta sadel på min nya Motobike, varför sade jag , jo hon sitter inte bra , den är för hög säger hon , hon åkte och bytte sen till en som jag överhuvudaget inte kan sitta på .. kan säga att hon fick åka och byta tillbaka , även jag skall ju kunna köra den .. :D
Skall upp till Khonkaen nånndag nästa vecka , kika på lite grejor till "Stora hojen"
Stannar nog över natt , finns ett nybyggt hotell tvärs över gatan från gamla Fairy Plaza , vilket jag gillar bättre än nya Central .. Gumman vill inte åka , men då åker jag väl själv då ;) Sitta i Thaibyn för jämnan är inget för mig , några dagar sen vill jag se lite annat . Synd att det regnar nästan varje dag nu , blir att köra på morgonen ..

Vad säger frun om du åker iväg själv ett par dagar då?
Går ju att åka en bra bit med din nya hoj ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

P
Svar
23
Visningar
3 K
Pjodd
P

Tillbaka
Topp