Tack Berra , du fick ju med i alla fall hälften , men jag är glad och tacksam för detta ...
jag förstår att det är mycket jobb att plocka hit och dit ..
Nåväl , åter hemma efter ett par dagar i khonkaen , en stad jag gillar , finns mycket att se och göra . Tråkigt dock att det överhuvudtaget är dåligt med Big Bike butiker i alla städer förutom BKK.. Finns en bra kille i Khon Kaen , honom har jag snart gjort förmögen . Iofs så är han nog redan riktikt förmögen , har ett trevåningshus mitt i khonkaen , kör Jeep Cherroke samt tre andra mindre nya bilar .. samt sin fina verkstad med nya Big Bikes , eller rättare sagt importerade från Japan i beg skick , men i ypperligt skick till ett högt pris.. Tycker mig se samma hojar där nu som förra året ..
Idag ville frugan byta sadel på min nya Motobike, varför sade jag , jo hon sitter inte bra , den är för hög säger hon , hon åkte och bytte sen till en som jag överhuvudaget inte kan sitta på .. kan säga att hon fick åka och byta tillbaka , även jag skall ju kunna köra den ..
Skall upp till Khonkaen nånndag nästa vecka , kika på lite grejor till "Stora hojen"
Stannar nog över natt , finns ett nybyggt hotell tvärs över gatan från gamla Fairy Plaza , vilket jag gillar bättre än nya Central .. Gumman vill inte åka , men då åker jag väl själv då
Sitta i Thaibyn för jämnan är inget för mig , några dagar sen vill jag se lite annat . Synd att det regnar nästan varje dag nu , blir att köra på morgonen ..