Är det så

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Är det så att det som tillät politik är helt borttagen , bra att veta i så fall
 
Frågan ställdes pga av att det är bra att veta om så är fallet , inte om något annat , men det var väl alldeles för svårt att inse antar jag
 
Är joker full eller har joker något annat problem, jag förstår inte frågan fastän jag läst den ett flertal gånger.
Kan någon översätta?
 
Är joker full eller har joker något annat problem, jag förstår inte frågan fastän jag läst den ett flertal gånger.
Kan någon översätta?

Då kanske du ska ställa din fråga så här istället:
Är jag full eller har jag något annat problem, jag förstår inte frågan fastän jag läst den ett flertal gånger.
Kan någon förklara så att en tvååring förstår.?
 
Då ingen har svarat @Joker verkar det som att ingen förstår frågan.
Tilläggas kan att jag inte förstår frågan. Är dock som vanligt saftad när jag skriver på format.
@StefanXErixon förstod tydligen frågan men istället för att förklara för oss andra så lade han tiden på att rätta @janne1 istället.
men vem vet svaret kanske kommer en annan dag.
 
@StefanXErixon förstod tydligen frågan men istället för att förklara för oss andra så lade han tiden på att rätta @janne1 istället.
men vem vet svaret kanske kommer en annan dag.

Vad i Jokers fråga är det som inte går att förstå menar du?
En i mitt tycke kristall klar fråga även om jag inte är medveten om det finns en grund för att ställa den.
Frågan riktar sej som jag ser det till forumets personal.
 
Har du eller någon annan av fodervärdarna lyckats att förstå Jokers fråga ännu eller ni kommer att agera som en hund som har tuggat sönder en sko?
5555 :) :) Den var bra ,, Tror nog de förstod , men förstår inte varför hymla om det , ett beslut är ett beslut, vissa mår ju dåligt när sanningen kryper närmare :laugh_transparent:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp