Är det så

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hittar inte vad man gör det, så om någon forummoderator kunde göra det åt mig så vore jag tacksam.
Nä, det får vi verkligen hoppas, dom kan hålla sig till familjeliv och dylika sidor.
Och med den inställningen som ”ny” medlem tro att jag eller någon annan ska ”släppa” in dig där kan du glömma.
Om det ska pratas politik ska det göras på ett moget sätt, inte börja som du gjorde här med att säga vem som passar in eller inte.
 
Efter ett flertal tillsägelser att sluta vara otrevliga, kalla folk som inte tycker likadant för diverse öknam mm, så tröttnade jag och tog bort dig och joker i politikerdelen för tillfället.
Politik ska gå att diskutera även om man tycker olika.
Vill ni ändå köra på på ert sätt så finns det säkert andra ställen att göra det.

Vem har jag kallat namn som inte har gjort det samma mot mej!!

Tystnaden får väl anses vara ganska talande, forumägaren tycker tydligen att det är ok att vissa använder epitet som "nazister" och "ni bruna" om andra medlemmar utan att detta får kritiseras!

Om man är avstängd från något på ett forum som detta så är väl kutymen att det meddelas under tråden


så att även andra kan ta varning??

I detta fallet så har forumägaren dessutom valt att låtsas som att det regnar när @Jokern startade denna tråden vilket nog får anses vara ett riktigt lågvattenmärke om man ska kalla sej seriös forumägare!
Då avser jag inlägg #11 som @Kycklingen skrev!
USELT!!

Om forumet faller under svensklagstiftning så är det brott mot lag att dels göra så och dels som ansvarig utgivare tillåta publiceringen.
Fick svar på det sista sent igår kväll.
 
Senast redigerad av en moderator:
Tystnaden får väl anses vara ganska talande, forumägaren tycker tydligen att det är ok att vissa använder epitet som "nazister" och "ni bruna" om andra medlemmar utan att detta får kritiseras!

Om man är avstängd från något på ett forum som detta så är väl kutymen att det meddelas under tråden


så att även andra kan ta varning??

I detta fallet så har forumägaren dessutom valt att låtsas som att det regnar när @Jokern startade denna tråden vilket nog får anses vara ett riktigt lågvattenmärke om man ska kalla sej seriös forumägare!
Då avser jag inlägg #11 som @Kycklingen skrev!
USELT!!

Om forumet faller under svensklagstiftning så är det brott mot lag att dels göra så och dels som ansvarig utgivare tillåta publiceringen.
Fick svar på det sista sent igår kväll.
Vem är avstängd? Du kan ju fortfarande skriva. Är du avstängd och nertystad kan du inte göra det så vad skall vi skriva? Med risk för att vara tjatig - vare sig du eller Jokern är avstängda.
 
Tystnaden får väl anses vara ganska talande, forumägaren tycker tydligen att det är ok att vissa använder epitet som "nazister" och "ni bruna" om andra medlemmar utan att detta får kritiseras!

Om man är avstängd från något på ett forum som detta så är väl kutymen att det meddelas under tråden


så att även andra kan ta varning??

I detta fallet så har forumägaren dessutom valt att låtsas som att det regnar när @Jokern startade denna tråden vilket nog får anses vara ett riktigt lågvattenmärke om man ska kalla sej seriös forumägare!
Då avser jag inlägg #11 som @Kycklingen skrev!
USELT!!

Om forumet faller under svensklagstiftning så är det brott mot lag att dels göra så och dels som ansvarig utgivare tillåta publiceringen.
Fick svar på det sista sent igår kväll.
Tystnaden får väl anses vara ganska talande, forumägaren tycker tydligen att det är ok att vissa använder epitet som "nazister" och "ni bruna" om andra medlemmar utan att detta får kritiseras!

Om man är avstängd från något på ett forum som detta så är väl kutymen att det meddelas under tråden


så att även andra kan ta varning??

I detta fallet så har forumägaren dessutom valt att låtsas som att det regnar när @Jokern startade denna tråden vilket nog får anses vara ett riktigt lågvattenmärke om man ska kalla sej seriös forumägare!
Då avser jag inlägg #11 som @Kycklingen skrev!
USELT!!

Om forumet faller under svensklagstiftning så är det brott mot lag att dels göra så och dels som ansvarig utgivare tillåta publiceringen.
Fick svar på det sista sent igår kväll.
För det första så var jokers första inlägg otroligt konstigt formulerat så det var inte lätt att tyda.
För det andra så sitt inte här och hota varken mig eller forumet.
 
För det första så var jokers första inlägg otroligt konstigt formulerat så det var inte lätt att tyda.
För det andra så sitt inte här och hota varken mig eller forumet.

Du ska se det som information, om jag väljer att anmäla de som kallat mej nazist och liknande så kommer du troligen också att åka med!
Jag hittar inte hur man avslutar medlemskapet, vill du vara vänlig att göra det åt mej?
 
Du ska se det som information, om jag väljer att anmäla de som kallat mej nazist och liknande så kommer du troligen också att åka med!
Jag hittar inte hur man avslutar medlemskapet, vill du vara vänlig att göra det åt mej?
Inte o lagligt att kalla någon Nazist, om så varit fallet hade domstolarna haft fult upp att göra.
Samt om det du säger skulle ju alltså även gälla att kalla någon socialdemokrat, kommunist, moderat.
Du är ute och reser som vanligt, inga kunskaper åter igen
 
Senast ändrad:
Ja läs du hela, så slipper du bli otrevlig.
Men det blir väl du ändå.
Men jag blev så glad när du skulle utgå från forumet, men det var ju bara löst skott.

Jag litar på att Kycklingen fixar detta när hon hinner, tills dess så kan jag irritera dej lite till!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp