Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad är bäst av kläberis Isaan ,eller jasminris vanlig kokt
Ja, det är lite det som är poängen.
Den andra poängen är att se vem man måste skriva i klartext åt.
Jag hade lika gärna kunnat skriva att pommes frites är mycket bättre om man gör på potatis än på ris.
Sedan kan man ju alltid behöva skriva även det i klartext åt folk.
Fast med tanke på den sushin man kan få, 5 baht bitar i Thailand och svensk Asiat lunch buffet, så skulle de nog ibland ha varit bättre om de gjorde sushin på potatis.....
Fast med tanke på den sushin man kan få, 5 baht bitar i Thailand och svensk Asiat lunch buffet, så skulle de nog ibland ha varit bättre om de gjorde sushin på potatis.....
Nu ligger jag förmodligen risigt till men själv äter jag sällan ris. Enbart i undantagsfall faktiskt. Men har frugan köpt det svarta brukar jag ta lite. För övrigt är fördelningen mellan jasmin- och klibbris nog någorlunda jämnt fördelad här hemma, köps alltid i 20 kilos säckar.
Här kommer en länk gällande B vitamin (finns några olika). Den är på svenska och från Livsmedelsverket så tom @Fritz kan ta tills sig den om intresse finns Vitamin B12
Helt jävla underbart; Einar försöker göra reklam för thailändskt ris men använder en en reklambild för japanskt ris, som just visar det thailändska risets begränsningar.
Det går givetvis att äta thailändskt ris med pinnar men det fungerar inget vidare för japansk och koreansk mat, eller ens för kinesisk mat, och det är det som begränsar möjligheten till export av thailändskt ris.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.