Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min relation till buddism är att jag accepterar att svärmor snörar runt ett snöre på handleden, undviker nu förtiden att gå i tempel och ser Thailändare som hypokrits när det gäller buddism för pengakåtare för att visa upp ägodelare, guld, pengar, mark, hus, etc vid brölopp, fester, vem som samlat in vad, guld, på sociala medier får man leta efter.
Just a bunch of bullshit av ett pengastint folk som vill show off.
Här visas inga pengar, frugan har par gånger visat guld på fb men det har hon fått ta bort kvickt som fan.
Idag efter 7 år ihop med barn så är vi en anonym fattig barnfamilj och inga pengar skall visas upp.
Bara jag som skrivit min föredetta lön här, men det är ju ok, inga som blir avundsjuka och stör sig
Här visas inga pengar, frugan har par gånger visat guld på fb men det har hon fått ta bort kvickt som fan.
Idag efter 7 år ihop med barn så är vi en anonym fattig barnfamilj och inga pengar skall visas upp.
Bara jag som skrivit min föredetta lön här, men det är ju ok, inga som blir avundsjuka och stör sig
Nä får som sagt nog åka och jobba igen men vet inte om jag kommer jobba som innan.
Nu har ju rederiet lagt ut att dom söker styrmän temporärt och jag kan tänka mig ett temporary contract April-August.
Tamboon Tamboon ett javla Tamboonande har i Khon Kaen, den sista karringen som var har ville ha pengar till ett skithus till munkarna uppe i loyi Loj eller hur man stavar det.. Men nan nan javla ordning far det va med att sprida pengar till alla dessa tempel
varit det här idag, demonstration för mer bud.....? Försökte få en förklaring, inte tid så hon och fick en blick som sa mig, svårt o förklar för en som int förstår.
Tamboon Tamboon ett javla Tamboonande har i Khon Kaen, den sista karringen som var har ville ha pengar till ett skithus till munkarna uppe i loyi Loj eller hur man stavar det.. Men nan nan javla ordning far det va med att sprida pengar till alla dessa tempel
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.