Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Allt finns på Big-C Pattaya Klang ....Men den är ju något extra, när jag bodde i byn tyckte jag inte Big-C hade nåt direkt, där var Tesco Lotus bättre.
Allt finns på Big-C Pattaya Klang ....Men den är ju något extra, när jag bodde i byn tyckte jag inte Big-C hade nåt direkt, där var Tesco Lotus bättre.
Ja som sagt det gjorde jag med i Petchabun föredrog Tesco Lotus.
Men som sagt den på Klangen kan du inte jämföra med dom andra Big-C ute i landet, den har lite högre klass än dom vanliga.
Även högre klass än andra Big-C i Pattaya.
Väldigt fin charkdisk där med och bra sortiment på importvaror.
Är inte aktiv. Bara tittar in ibland och studerar olika saker bland annat vad för slags män dessa tjejer söker.
Även om massor av bartjejer häckar på dessa sajter så finns det även en och annan vanlig thaitjej och dom söker inte 40 år äldre män att gifta sig med.
Är inte aktiv. Bara tittar in ibland och studerar olika saker bland annat vad för slags män dessa tjejer söker.
Även om massor av bartjejer häckar på dessa sajter så finns det även en och annan vanlig thaitjej och dom söker inte 40 år äldre män att gifta sig med.
Varför är du där,?
Du är ju väldigt gammal själv och vet att du inte är tjejernas förstaval på långa vägar i Thailand.
Höj din status och börja leta i Kambodja istället eller Republic of Central Africa eller Tchad.
Där räcker ett socialbidrag längre.
Varför är du där,?
Du är ju väldigt gammal själv och vet att du inte är tjejernas förstaval på långa vägar i Thailand.
Höj din status och börja leta i Kambodja istället eller Republic of Central Africa eller Tchad.
Där räcker ett socialbidrag längre.
Ja som sagt det gjorde jag med i Petchabun föredrog Tesco Lotus.
Men som sagt den på Klangen kan du inte jämföra med dom andra Big-C ute i landet, den har lite högre klass än dom vanliga.
Även högre klass än andra Big-C i Pattaya.
Väldigt fin charkdisk där med och bra sortiment på importvaror.
Det kan uppstå problem när personer med stor åldersskillnad finner varandra. Ändå visar forskning att de inom ett område klarar sig bättre än jämngamla par.
Det kan uppstå problem när personer med stor åldersskillnad finner varandra. Ändå visar forskning att de inom ett område klarar sig bättre än jämngamla par.
Farsan å morsan, hade elva år mellan sig, farsan var född 1920 och morsan var född 1931.
Själv så känns femton år bra som max i ålderskillnad, men har två polare som skillnaden är årtionden i mellan dem.
Plåtis från Satta Hip, han & hans käresta tjugo/tjugofem(har inte exakt vetskap)år isär.
Men den som tar guldpengen är bilmeks Kjelle från Munsö, han & hans kenyanska käresta skilljer över fyrtio år isär, han är närmare sjuttio år.
När jag väl la hand eller fångade in min sötnos, så är skillnaden fjorton år mellan oss två och det tycker jag personligen är som tidigare skrivits alldeles lagom...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.