Åldersskillnad - Är det något att bry sig om?

17 år mellan mig å frugan, är fortfarande lyckligt gifta:love_transparent:
FB_IMG_1605513002580.jpg

Snygga skor! ;)

Vi har ju en hyfsat nybyggd Tesco i Phimai, besöker BigC när vi är i Korat.
Föredrar helt klart Tesco ;)
Ja som sagt det gjorde jag med i Petchabun föredrog Tesco Lotus.
Men som sagt den på Klangen kan du inte jämföra med dom andra Big-C ute i landet, den har lite högre klass än dom vanliga.
Även högre klass än andra Big-C i Pattaya.
Väldigt fin charkdisk där med och bra sortiment på importvaror.

Även uppe i Loei har Big- C byggt ut ordentligt dom har riktigt snygg kött avd, sen har dom ökat ut de mesta mycket kläder har dom nu

Om det inte vore för fattigdom bland thaikvinnor i Isaan skulle troligtvis ålderskillnaden vara betydligt mindre.

Exakt.

Anledningen till att många gubbar 60+ kan hitta 20-25 åriga tjejer i barerna är ju just den ekonomiska biten.

Dessa tjejer hade inte ens tittat på dessa herrar om dom mötts på lika villkor.

Bara att gå in på vilken thailändsk dejtingsajt som helst där vill dom flesta tjejer runt 25 träffa killar mellan 25 och 35.

STT

Exakt.

Anledningen till att många gubbar 60+ kan hitta 20-25 åriga tjejer i barerna är ju just den ekonomiska biten.

Bara att gå in på vilken thailändsk dejtingsajt som helst där vill dom flesta tjejer runt 25 träffa killar mellan 25 och 35.

STT

ja du har ju verkligen lyckats när du funnit 2 st Berit så det där verkar du kunna allt om :love_transparent: :love_transparent: :love_transparent:

Exakt.

STT
Vet Berit och Ulla om att du är aktiv på thailändska datingsiter?
En riktigt ful gubbe... med andra ord.

Vet Berit och Ulla om att du är aktiv på thailändska datingsiter?
En riktigt ful gubbe... med andra ord.

Är inte aktiv. Bara tittar in ibland och studerar olika saker bland annat vad för slags män dessa tjejer söker.

Även om massor av bartjejer häckar på dessa sajter så finns det även en och annan vanlig thaitjej och dom söker inte 40 år äldre män att gifta sig med.

STT

Är inte aktiv. Bara tittar in ibland och studerar olika saker bland annat vad för slags män dessa tjejer söker.

Även om massor av bartjejer häckar på dessa sajter så finns det även en och annan vanlig thaitjej och dom söker inte 40 år äldre män att gifta sig med.

STT
Varför är du där,?
Du är ju väldigt gammal själv och vet att du inte är tjejernas förstaval på långa vägar i Thailand.
Höj din status och börja leta i Kambodja istället eller Republic of Central Africa eller Tchad.
Där räcker ett socialbidrag längre.

Varför är du där,?
Du är ju väldigt gammal själv och vet att du inte är tjejernas förstaval på långa vägar i Thailand.
Höj din status och börja leta i Kambodja istället eller Republic of Central Africa eller Tchad.
Där räcker ett socialbidrag längre.

Om du tycker att 55 är väldigt gammalt så är det ju upp till dig.

Och vad gäller thaitjejers gillande av brodern kan jag ju påpeka att dom nästan slogs i barerna om att få gå med brodern

STT

Ja som sagt det gjorde jag med i Petchabun föredrog Tesco Lotus.
Men som sagt den på Klangen kan du inte jämföra med dom andra Big-C ute i landet, den har lite högre klass än dom vanliga.
Även högre klass än andra Big-C i Pattaya.
Väldigt fin charkdisk där med och bra sortiment på importvaror.

Håller med dig, den är verkligen välsorterad.

Åldersskillnad?!?

Farsan å morsan, hade elva år mellan sig, farsan var född 1920 och morsan var född 1931.
Själv så känns femton år bra som max i ålderskillnad, men har två polare som skillnaden är årtionden i mellan dem.

Plåtis från Satta Hip, han & hans käresta tjugo/tjugofem(har inte exakt vetskap)år isär.
Men den som tar guldpengen är bilmeks Kjelle från Munsö, han & hans kenyanska käresta skilljer över fyrtio år isär, han är närmare sjuttio år.

När jag väl la hand eller fångade in min sötnos, så är skillnaden fjorton år mellan oss två och det tycker jag personligen är som tidigare skrivits alldeles lagom...

@JBK.Ltd.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
4 K
A

Tillbaka
Topp