Aftonbladet har bytt namn!!!!!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"andrejsdenruskige " sa:
Je suis Charlie.
Jag är Charlie tror jag det betyder och är m.a.o ett ställningstagande mot massakern i Frankrike

Tror du alla inflyttade faranger har samma koll som dig andrejsdenruskige?
Det är klart att det är ett ställningstagande mot terrordådet på Satirtecknarna.
Vissa snackar bara stålar och kursen här inne, vad som sker i omvärlden verkar kvitta helt Viktigaste är pengar som vanligt för en del!
Nästan lite skrämmande tycker jag.
 
"Neman " sa:
Tror du alla inflyttade faranger har samma koll som dig andrejsdenruskige?
Det är klart att det är ett ställningstagande mot terrordådet på Satirtecknarna.
Vissa snackar bara stålar och kursen här inne, vad som sker i omvärlden verkar kvitta helt Viktigaste är pengar som vanligt för en del!
Nästan lite skrämmande tycker jag.

Dom försvinner in i den thailändska bubblan kanske?
Den som sträcker sig några kvarter och endast täcker släktingar och närmaste grannar.
 
"andrejsdenruskige " sa:
Dom försvinner in i den thailändska bubblan kanske?
Den som sträcker sig några kvarter och endast täcker släktingar och närmaste grannar.

Får vara en stor bubbla om den skall nå släktingarna för dom håller jag på stort avstånd.

Sen den livligaste i debatten angående pengar och den som vart med intresserad av ekonomin var la Neman själv?
Sen är det ju ett Thaiforum (fast man undrar ibland) så kursen här nere borde ju vara av intresse.
 
"Jonas " sa:
Får vara en stor bubbla om den skall nå släktingarna för dom håller jag på stort avstånd.

Sen den livligaste i debatten angående pengar och den som vart med intresserad av ekonomin var la Neman själv?
Sen är det ju ett Thaiforum (fast man undrar ibland) så kursen här nere borde ju vara av intresse.

Är väl en tråd Jonas som jag vart lite livlig i och det var den tråden om dricksen .
Jag gör väl inte så mycket sken av mig annars än att jag skrivit rätt mycket i tråden Vad gör ni CM:are.
Alla större Dagstidningar så gott som gjorde ju samma sak som Aftonbladet.
Så gott som alla i världens större städer.

Men det är ju som andrejsdenruskige skrev. Klart att detta är ett Thailandsforum
men måste väl hänga med i annat än enbart Thailands kurs på thb för den skullen. Förstår jag också att det blir kostsamt med en thb runt 4 för er som lever jämt därnere. Men det kretsar ju om pengar och vad den köpt och det var så dyrt och där bodde jag och det kostade jättemycket bla bla bla
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
14
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
19
Visningar
7 K
Anonymius
A
A
Svar
65
Visningar
15 K
Anonym
A
A
Svar
6
Visningar
2 K
Anonymius
A
P
Svar
3
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
pa_sak
P
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
1
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar
1 K
A
A
Svar
2
Visningar
10 K
A
A
Svar
3
Visningar
1 K
A
A
Svar
7
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
T
Svar
11
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
hanniiih
H
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
E
Svar
3
Visningar
2 K
A
A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
L
Svar
4
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp