SHL 2018/2019

 
Känns extra gött att va Göteborgare när man ser denna tabell:)nu vet ni var skåpet skall stå kära hocheyfantaster:wai:

FB_IMG_1546030985146.jpg
 
Piss, pest och senapsgas! Malmö förtjänade inte att vinna om man skall vara ärlig. Det är bara att lyfta på den icke befintliga hatten och gratulera vinnarna. :blank:
 
Ny omgång idag, nu måste den negativa trenden brytas även om det är svårt motstånd i Arenan när Skellefteå kommer på besök. Hoppas och tror på 3 poäng, det behövs.
Svårt även för HV borta mot Örebro, men woow vad jämnt det är i serien, känns som att alla kan slå alla just nu, och jag kommer inte tippa denna omgång, då jag har en formsvacka som kan liknas vid en kolkällare någonstans i Ubon;):laugh:
 
Svårt även för HV borta mot Örebro, men woow vad jämnt det är i serien, känns som att alla kan slå alla just nu, och jag kommer inte tippa denna omgång, då jag har en formsvacka som kan liknas vid en kolkällare någonstans i Ubon;):laugh:
Du har absolut rätt! Det är längesen SHL har varit så oviss, varje poäng är dyrbar. Tyvärr kan jag inte se matchen på TV men får försöka följa på Text-TV eller någon annan direktbevakning.
 
Svårt även för HV borta mot Örebro, men woow vad jämnt det är i serien, känns som att alla kan slå alla just nu, och jag kommer inte tippa denna omgång, då jag har en formsvacka som kan liknas vid en kolkällare någonstans i Ubon;):laugh:
Är åxå i en kraftig svacka på oddsandet:(
Men säger som frugan, drömt bra i natt och kliade i händerna när jag vaknade:p:xmas_smiley:borgar för flyt idag;):):)
 
Matchen mellan Brynäs och Färjestad blev nagelbitare. Brynäs fick två poäng :):) och Färjestad en poäng. Brynäs hade en fin junior som kunde med att slå in straffar, bra :):):). Gratulerar alla vinnande lag och önskar kämpaglöd för förlorare :):):):).
 
55555 tänkte det skulle komma:Dom nu Malmö och Frölunda håller sin ledning matchen ut å Linköping trycker till Timrå, skall jag aldrig mer kommentera frugans drömmar å kli i händerna:p:):);):xmas_smiley:
Jag ser att jag inte behöver komma med ytterligare kommentarer men måste naturligtvis gratulera @eirkar och @Krille till framgångarna. Även @Micke.T och undertecknad kan dra på smilbanden, åtminstone än så länge :) :) :)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
A
Svar
142
Visningar
9 K
Bossej
B
B
Svar
0
Visningar
847
Boonruam Karlsson
B
 
Tillbaka
Topp