SHL 2018/2019

 
Nån som kollar Frölunda Luleå?
Hakade matchen upp sig för er i början på 2a perioden? Här kördes samma sekvens om å om igen å när det väl började funka igen hade dom hunnit med både 0-1 å 1-1 :(
 
Kan tyvärr inte se den i vårt utbud men hoppas som sagt på Indianerna så att @nmax får anledning att njuta mer av den fina rommen. :)
 
Nån som kollar Frölunda Luleå?
Hakade matchen upp sig för er i början på 2a perioden? Här kördes samma sekvens om å om igen å när det väl började funka igen hade dom hunnit med både 0-1 å 1-1 :(

Hade gärna sett matchen men blev uttvingad ur hemmet en stund :(

Kom hem lagom till sudden + Frölundautvisning :(
 
Ja sitter man kvar i bussen de två första perioderna, vinner man inga matcher. Tredje perioden gav ändå visst hopp inför framtiden, viktig match i kväll.
5-2 till DIF nu med några få minuter kvar. Bra tycker jag:thumbsup:, men ser själv matchen som avgör allt för IKO, och det är en mycket underhållande match där O-hamn leder med 0-2 med 5 min kvar.:)... Heja Småland.:thumbsup:
 
Verkligen kul med ett oväntat lag i SHL men kanske lite mycket Småland där nu, dags att förpassa Klökers till Allsvenskan. :) Grattis Oskarshamn!
Spänningen är olidlig mellan Fjollträsk och Kaffesump, får se om Indianerna kan ta ytterligare en skalp på norrlänningarna ikväll.
 
Verkligen kul med ett oväntat lag i SHL men kanske lite mycket Småland där nu, dags att förpassa Klökers till Allsvenskan. :) Grattis Oskarshamn!
Spänningen är olidlig mellan Fjollträsk och Kaffesump, får se om Indianerna kan ta ytterligare en skalp på norrlänningarna ikväll.
Den matchen skall jag se, kan tyckas löjligt att jag kollar hochey här. Men stör ingen den tiden på dygnet:):)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
A
Svar
142
Visningar
9 K
Bossej
B
B
Svar
0
Visningar
847
Boonruam Karlsson
B
 
Tillbaka
Topp