Khuntan min vän, jag tror att du vänder dig till fel kille i detta!!! Jag säger exakt detta i mina sista inlägg, vad, läser ni inte inläggen eller??? ALLA förstår varför hon, den vackra kvinnan, klarade av att bli PM i Thailand.
Så det kommer att bli genom hennes göranden och låtanden i politiken som Thaksin kanske rent av klarar av att komma tillbaka, och sno tillbaka mer pengar ur Thailands kassakista.
Den vackra systern jobbar febrilt just nu med att försöka att legitimera denna kille trots fängelsestraffet som väntar på honom. Hon försöker med alla medel både lagliga och olagliga. Är de olagliga = big deal, det är bara att fösöka att att ändra på lagarna så det passar hennes syfte då!!
Så Thaksin kommer antagligen så smått att börja verka för Thailands "räkning" utomlands. Efter några "insatser" där så börjar "berömmet" att strömma ner över honom ifrån hans hantlangare inne i Thiland, och vips så har man underlag för en lagändring och ytterligare vips senare så är killen tillbaka igen....
Yinglack kommer att satsa sitt absolut mesta och bästa ifråga om sitt egna renomme´ på detta och fixa sin bror tillbaka hit. Det är hennes enda syfte, och det är det enda som hon kommer att vara användbar till i Thaksins ögon...