Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det någon som skrivit om att dom drabbats av nåt, skriver om "ärliga" thai.
Du som tjötar om drabbats personligen.
Vi skriver om thai i det thailändska samhället och det där leendet kanske inte alltid är så ärligt.
Jasså du skriver ju hela tiden och delar nyhetslänkar om korruption, brott inom familj och släkt som nästan är otänkbart i ett svenskt samhälle, falskhet och bedrägerier.
Saker du inte upplevt själv.
Jag läser med nyheter och gör min bedömning att det leende landet och dess befolkning ler inte alltid.
Du är ju den på forumet som slänger upp flest nyhetslänkar om sådant på forumet och inget självupplevt.
Själv har vi aldrig råkat ut för nåt men att thai skulle vara så himla mycket ärligare ifrågarsätter jag när man ser på nyheter här nere och hör thais egna historier.
Jag uppträder för det mesta respektfullt och normalt mot dom människor jag möter.
Och till skillnad från dig så har jag bott i risby som ensam farang med bara thailändare som jag umgåtts med.
Och bor även nu i område med bara thai, jag har nära till Pattaya men bor inte där, av 200 hushåll i området så har jag sett 3 västerlänningar som bott någon period genom åren i villagen och jag är den enda av dom som bott här fast sen villagen byggdes.
Din erfarenhet är barer och ett 2 dagars besök i en by.
Jag uppträder för det mesta respektfullt och normalt mot dom människor jag möter.
Och till skillnad från dig så har jag bott i risby som ensam farang med bara thailändare som jag umgåts med.
Och bor även nu i område med bara thai, jag har nära till Pattaya men bor inte där, av 200 hushåll i området så har jag sett 3 västerlänningar som bott någon period genom åren i villagen och jag är den enda av dom som bott här fast sen villagen byggdes.
Lite intressant att en gammal sexturist och en turist som semestrar i Obelixbyn några veckor om året försöker läxa upp dig och @stef@n i hur det funkar i Thailand
Hur länge har du bott där nere nu? 12 år på heltid? Och Stefan 15? Vad vet ni....... Turisterna ovan kommer väl knappt upp i ett år tillsammans......
Och till skillnad från dig så har jag bott i risby som ensam farang med bara thailändare som jag umgåtts med.
Japp, som jag skrivit innan, skriver av mig här, att jag sitter och skriver här betyder väl inte att jag pratar så till vardags?
Går du och pratar om dina filmupplevelser med din yoga instruktör och det du ofta skriver om här till vardags?
Mycket jag skriver här som aldrig yttras någon annanstans.
Och till skillnad från dig så har jag träffat en hel del både nuvarande och föredetta forumsmedlemmar och tror inte jag betett mig vare sig respektlöst eller vart otrevlig.
Lite intressant att en gammal sexturist och en turist som semestrar i Obelixbyn några veckor om året försöker läxa upp dig och @stef@n i hur det funkar i Thailand
Hur länge har du bott där nere nu? 12 år på heltid? Och Stefan 15? Vad vet ni....... Turisterna ovan kommer väl knappt upp i ett år tillsammans......
Japp, som jag skrivit innan, skriver av mig här, att jag sitter och skriver här betyder väl inte att jag pratar så till vardags?
Går du och pratar om dina filmupplevelser med din yoga instruktör och det du ofta skriver om här till vardags?
Mycket jag skriver här som aldrig yttras någon annanstans.
Var inte någon som kunde ett ord engelska förutom exet dom 2 år jag bodde i risby heller, vi var 11 stycken boendes i samma trähydda och jag enda utlänning.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.