Att skicka pengar / en farangs äventyr i LOS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Room for rent?

Vill Du komma bort från ämnet? simulanter...

Faktum är, jag tror dig inte....

Är det tillåtet att dränka simulanter/bidragsfuskare "FX2" vad förbannad jag blir, genom mitt arbete, min skatt, jag betalar, finns det såna som sjukskriver sig för att senare, kunna åberopa, jag var sjuk på semesterorten, och vill ha sina semesterdagar.

"Janne " sa:
Hahaha, du skriver lite olika varje gång ;) Men ska kanske försöka ändå .... sen bo för 3000 baht i månaden och en nudelsoppa för 35 då klarar man sig på 1000 SEK i månaden eller 12000 om året ... kanske något att satsa på :D
Utbudet av rum/bostäder är stort, ett rum för 3000bath är nog normalt för thai, de delar ofta rum, men texten är skriven på engelska....-verkar som om just den uthyraren vänder sig till falanger....Det är bara fantasin som sätter gränserna, det var bara ett exempel, ett anständigt rum med air con. ca 5000bath.

"Hans Svensson " sa:
Utbudet av rum/bostäder är stort, ett rum för 3000bath är nog normalt för thai, de delar ofta rum, men texten är skriven på engelska....-verkar som om just den uthyraren vänder sig till falanger....Det är bara fantasin som sätter gränserna, det var bara ett exempel, ett anständigt rum med air con. ca 5000bath.

Annars kan Du göra som Hans Svensson,sjukskriv dig, spara semesterdagarna, en go slant till nästa resa..."##"@&%, vad förbannad jag blir på dom som tar upp saken, även om den är utan mening...DET ÄR MIN SKATT NI SKOJAR OM.

"Ubon " sa:
Room for rent?

Är det tillåtet att dränka simulanter/bidragsfuskare "FX2" vad förbannad jag blir, genom mitt arbete, min skatt, jag betalar, finns det såna som sjukskriver sig för att senare, kunna åberopa, jag var sjuk på semesterorten, och vill ha sina semesterdagar.
Tro gör man i kyrkan...Det är uppenbart att du har någon slags psykisk störning, du mår inte bra, vad det beror på vet inte jag, är ju ingen psykiatriker.

"Ubon " sa:
Room for rent?

Är det tillåtet att dränka simulanter/bidragsfuskare "FX2" vad [¤#@@¤%] jag blir, genom mitt arbete, min skatt, jag betalar, finns det såna som sjukskriver sig för att senare, kunna åberopa, jag var sjuk på semesterorten, och vill ha sina semesterdagar.

Ja risken ar val att man mar sa mycket battre av varmen och lite barbesok att man kan komma tillbaka och jobba anda till 75! Starkt jobbat Hasse. ;)

fina och rattvanda bilder Hasse! Det heter Mega Bagna det centret,
Ikea har dock bedrovlig "svensk" mat som ar allt gjort i Tyskland

Är det tillåtet att en medlem uttrycker sig på detta sätt? om så är så avvaktar jag att skriva....

citat: från Hans Svensson

Det är uppenbart att du (Ubon) har någon slags psykisk störning, du mår inte bra, vad det beror på vet inte jag,

"Ubon " sa:
Är det tillåtet att en medlem uttrycker sig på detta sätt? om så är så avvaktar jag att skriva....

citat: från Hans Svensson

Det är uppenbart att du (Ubon) har någon slags psykisk störning, du mår inte bra, vad det beror på vet inte jag,

Ja det inlagget gick igenom men mitt blev stoppat...

"krister " sa:
Ja det inlagget gick igenom men mitt blev stoppat...

Även mitt inlägg blev stoppat, Hans Svensson tycks ha en gräddfil, grattis Hans.

Dumheter att jag ska ta min tid att skriva på forumet med denna åtskillnad, när det gäller Farm 2 Rai så fortsätter projektet/planen, kanske jag återkommer om ett par år och berättar om det fungerade eller inte,, tag väl vara på er. Ubon

"Hans Svensson " sa:
Jag skojade bara, väntade mig en sådan reaktion IQ skonummer som kom....555...Jag är avtalspensionär, alltså inte sjukskriven, vilket jag skrivit tidigare också.

Tja!

SV: Att skicka pengar / en farangs äventyr i LOS
« Svar #3698 skrivet: 2014-10-14, 09:05 »
Citera
Citat från: Janne skrivet 2014-10-14, 05:13
Skulle du inte gå i pension Hans?
Nej, jag är "bara" 60....!

"Ubon " sa:
Även mitt inlägg blev stoppat, Hans Svensson tycks ha en gräddfil, grattis Hans.

Dumheter att jag ska ta min tid att skriva på forumet med denna åtskillnad, när det gäller Farm 2 Rai så fortsätter projektet/planen, kanske jag återkommer om ett par år och berättar om det fungerade eller inte,, tag väl vara på er. Ubon

Tja!

Har du någon gång läst vad du själv skriver? ?
dina inlägg kan ochså vara elaka mot Hans och Rong.

Vi kan nog vara lika goda kålsupare lite till mans om vi rannsakar oss själva. Själv är jag inte Guds bästa barn alla gånger.
Men nu är det snart jul, gör som jag ta en pepparkaka så blir ni lite snällare.

"Ubon " sa:

Kom igen lite skit får man ta ibland, tyvärr. Är på väg å odlar lite gummiträd 700 st å sockerrör 18 rai, trevligt hobby. Det är bra att min dotter är både thai och svensk medborgare, då får hon jobba på "farmen" och jag får sitta på sidan om och dricka te och kaffe. Eventuellt köra en HD, riktig motorcykel.
Mvh Jörgen, Metropolen Tulka (Udon-Thani)

"pontiac-51 " sa:
Kom igen lite skit får man ta ibland, tyvärr. Är på väg å odlar lite gummiträd 700 st å sockerrör 18 rai, trevligt hobby. Det är bra att min dotter är både thai och svensk medborgare, då får hon jobba på "farmen" och jag får sitta på sidan om och dricka te och kaffe. Eventuellt köra en HD, riktig motorcykel.
Mvh Jörgen, Metropolen Tulka (Udon-Thani)
Tycker du har rätt inställning, man måste vara litet som en gås, dvs låta vattnet rinna av bara...1 karma till dig! :xmas_smiley:
Nu var jag medvetet ute för att provocera och Ubon gick rejält i fällan, - moderatorn får gärna ta bort den kommentar som irriterade Ubon så mycket så han hotar med att sluta skriva här.... :'( :'(
Nu glömmer vi denna lilla incident och går vidare.... ;)

"Hans Svensson " sa:
Tycker du har rätt inställning, man måste vara litet som en gås, dvs låta vattnet rinna av bara...1 karma till dig! :xmas_smiley:
Nu var jag medvetet ute för att provocera och Ubon gick rejält i fällan, - moderatorn får gärna ta bort den kommentar som irriterade Ubon så mycket så han hotar med att sluta skriva här.... :'( :'(
Nu glömmer vi denna lilla incident och går vidare.... ;)

Jag tror och hoppas att Ubon ser din pudel Hans och accepterar den.

En norrman spöar en annan norrman.

Björn och Arne hade varit goda vänner i 3 år och bodde grannar i Park Lane Jomtien Resort.
Arne hade blivit "fed up" att Bjorn alltid kom och skulle låna pengar därför han väntade pengar som skulle komma in på hans konto.
Sedan blev det väl en holmgång mellan de här två vikingarna.
Det är sannolikt mycket sällan två norrmänn råkar i luven på varann, men det är nog helt säkert att det är alkoholen som är orsaken till det hela.
De är 57 och 58 år gamla sannolikt sjukpensionärer, som fallit offer för den mycket billiga alkoholen i Thailand jämfört med i Norge.
Man kan väl säga sådana vänner behöver ingen fiende.
Kanske Björn behövde pengar till den där sjuka buffeln på landet, som oftast behöver tillskott.

norway-1-230x200.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
A
N
Svar