A
Anonym
Gäst
"Hans Svensson " sa:Vaknade vid 10-tiden, mackor o kaffe...Gick till News och åt, mycket gott...-dricksade med 50bath så notan slutade på 250bath=ca 62 pix/kr.
Tog mig till Festival med bath taxin...handlade ett förstoringsglas för att kunna läsa kartorna jag köpte där tidigare. Gick utmed beach road...Skönt att vara här, trevligare att se detta och slippa frysa. Får nog vara glad att jag fick min avtalspension vid 61 och slipper jobba mer....hade ett trist jobb som gick mig på nerverna så det kommer jag aldrig att sakna en sekund!
Mälaren i Stockholm är smutsig jämfört med vattnet här vid beach road, många tog ett dopp! Härligt!
Näst sista bilden är på vattenkvaliteten och på den sista de tider båten till Kho Larn går, en Ö mitt emot beach road.
Har promenerat runt hela ön med en bekant som heter David Monks, vi gjorde det under tre etapper, vi åkte till ön och upptäckte den, man går på c:a 30 minuter till den s.k."white beach"....Har inte varit där på 10-15 år så det blir snart igen, men då kostade det 20bath om jag minns rätt.
Sist jag var till Kho Larn tog jag färjan dit för 40tbh från piren enkel resa och 40tbh tillbaks igen
Du gör helt rätt Hans fortsätt dricksa servitrisen direkt i handen.
Tack för fina bilder ännu en gång.