!!klädstorlek phuket!!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hejsan.....är en tjej som drar till Phuket om 2 dygn och undrar om det finns snygga kläder i min storlek...har strl 38-40 ....känner mig lite orolig eftersom jag har hört olika där en del säger att det finns och en del säger att det inte finns...tacksam för snabbt svar!!
mejla gärna till diddi_f@hotmail.com
 
Hej,

Jo visst finns det kläder i din storlek i Phuket ... men sen beror det ju på vad du tycker är snyggt. De flesta kläder är ju kopior på kända märken och går man till de "varuhus" som finns där är det ju mest Thaistil på kläderna ... men sen finns det ju skräddare som syr upp vad du vill ha, ta gärna med dig något liknande du vill ha uppsytt eller en bild eller en ritning eller förklara och pruta ...

Min flickvän är lång och från Thailand, i Sverige drar hon ca 38 (storlekarna är inte samma i Thailand) och hon kan ju köpa kläder i Thailand ... :wai:

Janne
 
Det finns både utländska märken (original på varuhus, kopior i små butiker) och inhemska kläder i din storlek. Om du är ute efter "snyggare" kläder rekommenderas Central Festival nära Phuket stad och nya Jung Ceylong i Patong.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
23
Visningar
2 K
Anonym
A
H
Svar
25
Visningar
12 K
Dmusen
D
A
Svar
5
Visningar
3 K
Dmusen
D
J
Svar
0
Visningar
981
Johann Bergstrand
J
 
Tillbaka
Topp