Resa utomlands med thaislingen

• Trådstartare Trådstartare alltidkajsa
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

alltidkajsa

Gäst
Hej!
Hur funkar det nar min thaisling har uppehallstillstand i Sverige, kan vi resa utomlands da? Till exempel i Europa. Man vill ju inte bara besoka thailand varje semester utan aven andra lander, hur funkar det? :)

"alltidkajsa " sa:
Hej!
Hur funkar det nar min thaisling har uppehallstillstand i Sverige, kan vi resa utomlands da? Till exempel i Europa. Man vill ju inte bara besoka thailand varje semester utan aven andra lander, hur funkar det? :)

Hej
Jodå han eller hon får resa inom europa utan problem när uppehållstillstånd finns så det e bara o semestra på

Micke

"glimten66 " sa:
Hej
Jodå han eller hon får resa inom europa utan problem när uppehållstillstånd finns så det e bara o semestra på

Micke

En sanning med modifikation tror jag. Det är OK att resa fritt inom Schengenländerna, men t ex till Storbritannien krävs visum. Tyvärr, för London är ju alltid trevligt.

"Berralund " sa:
En sanning med modifikation tror jag. Det är OK att resa fritt inom Schengenländerna, men t ex till Storbritannien krävs visum. Tyvärr, för London är ju alltid trevligt.

Skit i england finns roligare ställen o semestra på

"legolas " sa:
BERRA!!!!!!!

nu trycker jag fanimej på anmälningsknappen..... hets mot ögrupp... ;D ;D ;D

legolas

Du din satans stofil gå o lägg dig igen du vet ju
Inte ens hur öl smakar ;) håll dig till Gt så snackar vi andra skit om dom där födhåriga

Närmdom blir för kaxifa brukar jag bara tala om att dom borde vara tysta för vi e säkert släkt . Dom tittar me stora ögon o tror jag e dum i huvet

Säger bara då att våra förfäder va över där o våldtog deras gamla kärringar har blivit en del bråk på grund av de :)
Men va fan jag e ju bara ärlig ;)

"legolas " sa:
Vad betyder det där ordet, är det en tjej du är ihop med då eller?? Eller betyder det helt enkelt thai-slyngeln?

legolas

Det betyder inte thai-slyngeln. Jag tycker det är ett gulligt namn på en Thai.
Thaising, thaisling. :) I det här fallet min pojkvän.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
322
Visningar
16 K
A

Tillbaka
Topp