Röstning - Vilket år är medlemmar påTS födda

När är du född ?

• Totala väljare
    81

Kurant snart åker du in i glömskan igen,,,,,

Du kallar allting för påhopp där ett nick nämnes,, löjligt,,,, läs om inlägget igen.. Nmax vet ingenting alls om Khon Kaen,,, han har varit där 1 absolut max 2 ggr nån vecka maximalt,

Jag vidhåller... Berralund får inga som helst problem i Khon Kaen,,,,, en bra stad med mycket falang-folk om man nu önskar det umgänget.

Du verkar fatta lite, du hoppar på nmax igen om en sak du vet mycket lite om.

Om jag ska det som ett hot eller inte att jag ska åka in i glömskan igen tar jag som ett beröm, du blir inte glömd i alla fall som forumvärldens mest underhållande

Om jag ska det som ett hot eller inte att jag ska åka in i glömskan igen tar jag som ett beröm, du blir inte glömd i alla fall som forumvärldens mest underhållande

Bye bye kurant,,,, NU åkte du i fängelse igen. du är bara enbart en allmänt ¤%¤#¤ som vill skapa osämja, så nu är du blockerad, jag kommer ända inte att kunna se och läsa dig som tur är fortsättningsvis.. Hurra...

Good night Ire´ne

Senast redigerad av en moderator:

Läs inlägg #199... ช้า ๆ , Chatcha Chatcha ... Gäller alla på forumet... :wai::wai: :D

Kurant snart åker du in i glömskan igen,,,,,

Du kallar allting för påhopp där ett nick nämnes,, löjligt,,,, läs om inlägget igen.. Nmax vet ingenting alls om Khon Kaen,,, han har varit där 1 absolut max 2 ggr nån vecka maximalt,

Jag vidhåller... Berralund får inga som helst problem i Khon Kaen,,,,, en bra stad med mycket falang-folk om man nu önskar det umgänget.
Om mig vet du intet men skit samma.
Nu då till den intressanta frågan.
Hur många Svenska kompisar har du där i Chayiabum som du verkligen är tajt med där kemin är perfekt?
Noll och ingen är vad jag tror.
Men beror nog iofs inte så mycket på val av bostads ort.

Käre Nmax, du har inte en aning, men eftersom du så noggrant läser min hemsida, så märker du ju vilket brett umgänge jag har... Så att du frågar är nog mest att du kanske är avundsjuk..

Livet här socialt är kanon, och det vet du redan...... neka inte nu...

Jag tycker att det är skitbra att annonsera att man tröttnat på vissa typer... Helschysst faktiskt.... Säg som det är, och ge f*n i att svara typerna mer.... Det är ju vad du Berra efterlyser, alltså lugn och ro......

Jag tycker att det är skitbra att annonsera att man tröttnat på vissa typer... Helschysst faktiskt.... Säg som det är, och ge f*n i att svara typerna mer.... Det är ju vad du Berra efterlyser, alltså lugn och ro......
Låter bra... ge f*n i att svara vid skitsnack.. Det ena triggar det andra bara.. Helt i onödan.. Gäller alla!! Ingen nämnd ingen glömd..
Flera inlägg skulle jag kunna tro att mina barn skrivit när de var små... " Du är dum" och svar: "du är dummare" nästa svar: "Du är dummast"... :confused: Eller bråk om en napp... Jag vill ha den!!! Näää Jag hade den först.. Och så är bråket igång igen... :p Vem har störst sugbehov??? Vem behöver nappen?
Pekar inte ut någon... Men snälla !!!! Var trevliga mot varandra.. Gillar ni inte någon speciell medlem, så skit i och svara.. Svårare är det inte... På skånska: Mycket mög snack av en del mög tockar... :D:D:D:D
555555555 Sköt om er , ät lite mer plara.. ;)

Råkade kika in på en annan tråd Barnafödande och föräldraskap.
OCH!!! Vad trött man kan bli!!!! Samma ältande... Samma bråk hela tiden... :confused:
Har det blivit en sport nu att vinna vem som är mest otrevlig mot varandra?? :(
Jag trodde det var vuxna människor på forumet... Se förgående inlägg # 212...

Denna tråden var en kul grej om TS medlemmars ålder...
Nu har jag förstått att en del borde platsa i ålders gruppen födda +2000...
De hade vunnit!!! Med eller utan napp.... :D:D:D

Liknande trådar

Tillbaka
Topp