Nu är det väl bara 40 och 50 talister som råd att bo där på heltid, juniorerna måste ju fortfarande jobba för att försörja släkten.
Fast de som gått ”all in” blir nog kvar i hettan och röken tillsammans med kopierade mediciner tills frun .............
Jag tror inte det är så många som gått "all in" här uppe i Isaan faktiskt. De som jag träffat i alla fall här, brukar till övervägande delen åka hem till Sverige några månader varje år. Och verkar ha ett bra liv.. Du själv var ju här uppe dessa månader, och borde väl ha märkt någonting i alla fall, helt blind och döv var du ju bevisligen inte...
Varför Kurant känner du detta behov av att vara taskig och stygg emot dessa personer som gör sina val i livet, och sedan lever efter sina val i livet. VARFÖR??? Finner dina inlägg gång efter annan, bara vara ganska taskiga och stygga mot dessa människor...
Jag tog dig ur "fängelset" ni igår, för att ge dig chansen efter en styv vecka i tystnad. Men jag märker att du fortsätter med ditt stygga skrivande, så passa dig,,, annars åker du in i "glömskan" igen,,, i det fängelse som kallas
blockering och ignorering...
Jag säger bara, var snäll emot dina vänner medlemmarna här på forumet... Det enda positiva jag kan se dock, är att du läser min hemsida dagligen, och skaffar information om mitt liv, och trots allt, så är det helt OK, jag älskar när folk läser mina dagliga kapitel, ÄVEN om då vissa stygga människor enbart gör det för att skaffa ammunition för att sticka kniven i en bakifrån....
Skärpning säger jag bara till dig
Med en hälsning ifrån hettan i isaan,
som dock blir uthärdlig under cykelturen...