Tips på bra prisvärda restauranger i Pattaya.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"bson " sa:
1400 för ett julbord??
Själv tänker jag käka hos Dick som vet hur man lagar svensk mat, inte frågat om priset men gissar på max 500. Lägger hellre en tusing extra på tjejens julklapp än slösar den på ett julbord som ändå inte lär vara nån höjdare mot vad man är van vid hemma. Får jag köttbullar skinka å lite senaps sill å janson så e jag nöjd, helt säker på att Dick fixar detta kanon.

Har som sagt varit på det Julbordet innan 2011 och det är som hemma, importerar väl lite extra innan jul, är ett riktigt kanonjulbord om det är som sist, dukar upp långbord med Svensk julbordsbuffe på utsidan där man få gå och plocka.

Inte så noga med julmaten gött att få komma ut lite och sist var det helt fullsatt, jag käkar bara köttbullar, är ju lite julstämning vi är ute efter ;)
Annars kunde jag lagat julmat själv, har skött min egen matlagning sen jag var 16 år så det är jag hyfsad på.

Är ju en av topprestaurangerna här i Pattaya när det gäller mat.

"bson " sa:
1400 för ett julbord??
Själv tänker jag käka hos Dick som vet hur man lagar svensk mat, inte frågat om priset men gissar på max 500. Lägger hellre en tusing extra på tjejens julklapp än slösar den på ett julbord som ändå inte lär vara nån höjdare mot vad man är van vid hemma. Får jag köttbullar skinka å lite senaps sill å janson så e jag nöjd, helt säker på att Dick fixar detta kanon.

Är du söderut vid den tiden då vet jag att SC kommer att ha ett julbord priset vet jag inte men kan ta reda på det.

Ok skillnaden här är ju att vårat Julbord är på Julaftonskväll.
så det är våran Julaftonsmiddag som skall ätas där inte ett julbord dagarna innan Jul.

"Jonas " sa:
Ok skillnaden här är ju att vårat Julbord är på Julaftonskväll.
så det är våran Julaftonsmiddag som skall ätas där inte ett julbord dagarna innan Jul.
Va inte så petig nu, jag griljerade julskinka idag ... och satt upp elektriska ljusstakar och adventsstjärnor.

Äter sen ett antal år tillbaka bara ett julbord om året och det är på julafton. Så trött på alla förbaskade julbords luncher med kunder och leverantörer som gjorde att man va tokle på julmat när väl julafton kom.

Åker till Thailand för att slipa allt jävla hysteri om vad julbord heter som inte är värt en krona av vad man egentligen äter. Nej all den mataen som severas där kan man äta närsomhelst på året ändå Min julmiddag blir riktig Thaifood

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp