Grannen Olsson
Aktiv medlem
Har ju själv på senaste tid skapat ett intresse för träning. Mycket pga dom i min närmsta omgivning håller på med träning till 110%
Innan tränade jag mest för att hålla kroppen i schakt efter jag fått lite dålig rygg, men nu som sagt har de blivit lite mer av en hobby grej.
Kost är ju otroligt viktigt när de kommer till träning så de blir ju också ett intresse.
Men sen ju mer man gräver så börjas de ju snacka om preparat hit och dit. Allt från lagliga som finns på hyllan till annat mindre lagligt.
Personligen så köper jag inte massa pwo och allt va de heter då jag är så otroligt "färsk" när de kommer till träning.
Men jag fick ändå lite funderingar runt ämnet.
Såg bland annat en tråd här på forumet om en rysk man som blivit gripen för att ha smugglat steroider från Thai - Rys.
Att de är olagligt förstår jag. Men har dock hört att många preparat som klassas som olagliga här går att köpa över disk i Thailand?
För att klargöra de på en gång så är jag alltså inte ute efter någon butik jag kan vända mig till eller liknande utan är bara ett ämne som intresserar mig.
En annan tanke också. Ni som bor där nere permanent alt åker ner och stannar längre perioder. Är de någon av er som också tränar där?
Vad finns de för alt där nere till ex protein pulver här hemma.
Här kan man ju lägga förmögenheter på före och efter träning produkter.
Personligen tror jag i första hand på bra mat och gott med sömn men är ändå en intressant fråga för mig.
Kanske någon annan funderar på samma saker eller kanske redan sitter inne på många av svaren?
Har hittat ett gym i Buriram jag gillar och vill träna på nästa gång jag åker dit. Varför jag inte träna där nu har jag ingen egentligen ursäkt för. Hade ju passat perfekt att åka iväg och träna en liten stund när tjejen satt och umgicks med släkten på dagarna.
Jag har svårt att tro att någon av de biffiga killarna på gymmet är rena. Det är vanligare än man tror med steroider. Men om man läser på lite så inser man snart att det är så mycket biverkningar, inte bara bitchtits, då det är inte värt att hålla på med sånt. De flesta tränar ju för att må bra. Om man bara vill bli stor är det kanske en annan sak.