Ny dag, nya äventyr

Vakna tidigt och bestämde mig för att vi tar en natt till i samma rum.
Sen tog tjejen bilen och körde sin syster till buss sationen.
Vi bor på ett ställe som heter Jintan Resort.
De ligger i anknytning till Ray Hotel och har samma ägare. Mysigt litet ställe.
Vid hotellet finns de pool. Kostade oss 50baht att bada där men är gratis för dom som bor på hotellet.
Vill man kan man åka dit utan att alls bo där då kostar de 100baht. Känns som ett bättre alt än "public pool" inne i stan.
Efter badet knalla vi iväg för att få i oss lite frukost. Där fick jag igen höra att ja va snygg och såg ut som Beckham. (Kan med all säkerhet säga er att vi är inte det minsta lika)
Efter intag av föda gick vi och hämta bilen
Jag ville köra gokart men vi tog en massage istället.
Betala 600baht för mig och tjejen. Helkropps oljemassage. Kändes riktigt skönt.
Tjejen som massera mig va bara 17år och verkade väldigt blyg. Mamman masserade min tjej och hade nog vart bättre om dom bytt då tjejen tyckte hon va för stark
Nu sitter vi på ett Karaoke ställe i stan och väntar på tjejens kompis. Förhoppningsvis bär de av till gokart banan efter dehär

Beror på vad klockan hinner bli.
Vi tog en snabb sväng förbi ett hus som tjejen hyrt förut med sin syster och 2 kusiner. Mysigt litet villa område. Huset har egen tomt med grind och 3 sovrum, stort vardagsrum. Ett badrum och två toaletter. Allt de för 6000baht per månad.
Blev helt plötsligt ännu mer sugen på flytta hit. Kändes som ett bra alt att hyra en sån villa medans man spar undan för att i framtiden bygga sig något eget.
Går kvällen blev rätt lugn. Tog några glas på ett hak med live musik. Dom servera i stort sett bara öl och wiskey. De fick bli wiskey med cola. Absolut inget ja brukar välja att dricka men de var vad som bjöds av tjejens vänner.
(Snart 30 och har inte lärt mig dricka öl än)
Tjejen gilla varken stället eller wiskeyn som bjöds hon ville ha Red Label.

Hon gick även iväg för att köpa de för tydligen fick man ta in egen dricka på de stället vi satt. Men hon kom tillbaka utan så vi gick själva över till ett annat ställe. Tog en varsin Spy och lyssna på live musik sen bar de av hemåt.
En liten funderare: Är de bara min tjej och hennes "krets" eller är Thailändare i största allmänhet otroligt dåliga på passa tider?